Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta
Only in Kajana :)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.01.2013 kello on 23:08 ---Voin sanoa ettei se uskalluksesta (tai taidosta) ole kiinni, vaan ylinopeus kun tuppaa olemaan laitonta. Joten miksi minun pitäisi alkaa rikkomaan lakia kun joku rekkakuski tulee häiritsemän työntekoani?
--- Lainaus päättyy ---
Meilläpäin kun ei ole noita peltipoliiseja niin ajetaan liikenteen mukaan eikä rajoitusten mukaan.
Tosin sattuu siihen väliin joku insinöörikin väliin..Mutta ne vaan ohitetaan ja annetaan niiden ajaa rajoitusten mukaan.Sehän onkin pääasia täällä erämaassa.Kun voi joku hirvi tahi poro astua väylälle...
Edit:On siis ihan työntekoa ajaa rajoitusten mukaan..Fuuking imazing,,paljonkos tuosta maksetaan.. ;D
Mää kyl luulen että enempi se takana ajava rekkakuski yrittää pitää kiinni aikataulustaan kun sinä...Ja varmasti ajaa työkseen enempi kuin sinä..ja kiroaa tietty teitä tielle eksyneitä... :-X ;)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013 kello on 23:22 ---Edit:On siis ihan työntekoa ajaa rajoitusten mukaan..Fuuking imazing,,paljonkos tuosta maksetaan.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Asiakas maksaa hinnaston mukaan, eli 99€/h+0,6€/km.
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013 kello on 23:22 ---Mää kyl luulen että enempi se takana ajava rekkakuski yrittää pitää kiinni aikataulustaan kun sinä...Ja varmasti ajaa työkseen enempi kuin sinä..ja kiroaa tietty teitä tielle eksyneitä... :-X ;)
--- Lainaus päättyy ---
Rekkakuskin aikataulut on väärin tehty jos lakia pitää rikkoa että pysyy niissä. Vai perustuuko rekkakuskin duunit lain rikkomiseen ja henkien vaarantamiseen?
Sitä paitsi ammattitaitoisempi minä olen kuin nuo puskurissa roikkuvat rekkakuskit, osaan sentään ajaa turvallisesti sekä noudattaa sääntöjä.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 31.01.2013 kello on 00:08 ---Asiakas maksaa hinnaston mukaan, eli 99€/h+0,6€/km.
Rekkakuskin aikataulut on väärin tehty jos lakia pitää rikkoa että pysyy niissä. Vai perustuuko rekkakuskin duunit lain rikkomiseen ja henkien vaarantamiseen?
Sitä paitsi ammattitaitoisempi minä olen kuin nuo puskurissa roikkuvat rekkakuskit, osaan sentään ajaa turvallisesti sekä noudattaa sääntöjä.
--- Lainaus päättyy ---
Et sinä ajaessa tee asiakkaan hyväksi mitään joten olisi parempi kun olisit poissa raskaamman kaluston tieltä.
Suosittelen junaa jolloin voit räpeltää tietsikkaa ajon aikana.
Luuletko tosiaan insinöörin aivoillasi että minä olen keksinyt nuo rekkakuskien aikataulut ;D
Varmaan heitä vi***aa ajaa sinun kaltaisen perässä...
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 31.01.2013 kello on 00:42 ---Et sinä ajaessa tee asiakkaan hyväksi mitään joten olisi parempi kun olisit poissa raskaamman kaluston tieltä.
Suosittelen junaa jolloin voit räpeltää tietsikkaa ajon aikana.
Luuletko tosiaan insinöörin aivoillasi että minä olen keksinyt nuo rekkakuskien aikataulut ;D
Varmaan heitä vituttaa ajaa sinun kaltaisen perässä...
--- Lainaus päättyy ---
Tähän voisin todeta että et tosiaankaan tiedä mitä teen tai olen tekemättä. Sen voin sanoa että jos ammattiryhmäämme ei olisi, olisi se huomattavasti vakavampi paikka yhteiskunnalle verrattuna rekkakuskien katoamiseen.
Sitä paitsi miksi rekat häiritsevät kulkuani nysväämällä alle 90km/h vaikka rajoitus on 100? Jäisivät kotiin jos ei pysty ajamaan liikenteen mukana.
Yhä edelleen olen sitä mieltä, että rekkakuskeilla ei ole mitään oikeutta vaarantaa toisten terveyttä ja henkeä. Ilmeisesti näkökantamme eroaa tässä kohtaa.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 31.01.2013 kello on 00:55 ---Tähän voisin todeta että et tosiaankaan tiedä mitä teen tai olen tekemättä. Sen voin sanoa että jos ammattiryhmäämme ei olisi, olisi se huomattavasti vakavampi paikka yhteiskunnalle verrattuna rekkakuskien katoamiseen.
Sitä paitsi miksi rekat häiritsevät kulkuani nysväämällä alle 90km/h vaikka rajoitus on 100? Jäisivät kotiin jos ei pysty ajamaan liikenteen mukana.
Yhä edelleen olen sitä mieltä, että rekkakuskeilla ei ole mitään oikeutta vaarantaa toisten terveyttä ja henkeä. Ilmeisesti näkökantamme eroaa tässä kohtaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti toinen meistä ei ole insinööri.. :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta