Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta
Only in Kajana :)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013 kello on 22:27 ---Niinkuin sanoin että minun ajohistorian aikana en ole moisesta kärsinyt.Joko ei itse uskalla ajaa tai sitten se on etelän ajoteiden ongelmia... ;)
Ei ole minun tehtävä pohtia oikeutta kuka saa ajaa miten haluaa..Tekee itse ratkaisunsa tai jospa se polliisi setä auttaisi...
--- Lainaus päättyy ---
Tien päällä on niitäkin, jotka ajavat 80 alueella 80, eivät 95. Kun sitten takaa tulee rekka, kuskin jalka päin rajotinta, ei se rekka jää 100 metrin päähän. Se tulee iholle ja kuski on sitä mieltä, että menis nyt helvettiin tosta, kun on muutenkin kiire...
Miksi muuten rajottimet on säädetty 89:sään, vaikka ajaa saa vain 80??
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013 kello on 22:27 ---Joko ei itse uskalla ajaa tai sitten se on etelän ajoteiden ongelmia... ;)
Ei ole minun tehtävä pohtia oikeutta kuka saa ajaa miten haluaa..Tekee itse ratkaisunsa tai jospa se polliisi setä auttaisi...
--- Lainaus päättyy ---
Ei se uskalluksesta ole kiinni jos rekka on takapuskurissa kiinni kun ajat 82km/h todellista kun nopeusrajoitus on 80km/h. Ehkä silloin edellä ajavan pitää huolehtia myös takana olevasta turvavälistä jos takana roikkuvan rekkakuskin ajotaito ei siihen riitä. Joten mikä on sopiva vauhti 5-10 metrin turvavälille? 40km/h?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.01.2013 kello on 22:34 --- Joten mikä on sopiva vauhti 5-10 metrin turvavälille? 40km/h?
--- Lainaus päättyy ---
0km/h 10m menee reaktioaikaan.
Jushi69:
No mulla ei ole ollut ongelmia ks. asian kanssa eli mikäs tässä nyt on ongelma.. :-\
Ei se 80 km/h ylimenevä nopeus ole ollenkaan niin paha kuin luuletkaan.Pitää vaan uskaltaa painaa... 8) ;)
Luulis ooppelissa sen verran haluja olevan..
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013 kello on 22:45 ---Ei se 80 km/h ylimenevä nopeus ole ollenkaan niin paha kuin luuletkaan.Pitää vaan uskaltaa painaa... 8) ;)
--- Lainaus päättyy ---
Voin sanoa ettei se uskalluksesta (tai taidosta) ole kiinni, vaan ylinopeus kun tuppaa olemaan laitonta. Joten miksi minun pitäisi alkaa rikkomaan lakia kun joku rekkakuski tulee häiritsemän työntekoani?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta