Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta
Only in Kajana :)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 30.01.2013 kello on 21:01 ---Joskus olisi rekkakuskeilla tarvetta katsoa peiliin, ajetaan puskurissa kiinni talvikelillä, järjen puutetta. Luuleeko rekkakuski menopelinsä todellakin pysähtyvän tarvittaessa samoille viivoille kuin henkilöauto ?
Tuo kiusanteon syyt voi löytyä tuollaisesta aihepiiristä . . .
Mutta voi olla ihan tahallistakin . . .
Nyt on yleistynyt rekkakuskien pitkien valojen "myöhäinen sammutus", ajavat aivan lähietäisyydelle pitkät päällä, vaikka olisi ollut aihetta vaihtaa lyhyet piälle . . .
Juuri Jushille "kotopuolestas" päin mäniöitä . . . ( tuo jäläkimmäinen juttu )
--- Lainaus päättyy ---
Joo no itse en tiedä mitkä on laukaissut tämän kaltaisen idiotismin mutta jos takanani on 50 tonninen rekka niin viimoseksi haluaisin sen roikkuvan takapuskurissa kiinni... :)
Enkä jumalauta jarruttelis ainakaan myötäsessä.On hengenpäälle käyvää hommaa.
Pitää vauhdin 95 niin ei siellä takana pitäis rekkaa olla persekärpäsenä..jos meinaan rajoittimet toimii...
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013 kello on 21:12 ---Enkä jumalauta jarruttelis ainakaan myötäsessä.On hengenpäälle käyvää hommaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä sen takia sitten hidastetaan siellä ylämäessä?
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.01.2013 kello on 21:15 ---Ehkä sen takia sitten hidastetaan siellä ylämäessä?
--- Lainaus päättyy ---
Niin no en minä kyllä sielläkään hidastele kun se rekan kerpele tulee takaa niskaan... ;D
Ajohistoriaa on kertyny jotain 26 vuotta eikä minun takana ole rekat kauaa olleet eikä ole valoja mulle pitkille laittaneet.Yleensä ne rekat tulee p*rse edellä vastaan ja sitten häviävät taustapeileistä...
En ymmärrä ihmisiä jotka kiusaavat ammatin harjoittajia tuolla lailla... Thumbd
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013 kello on 22:05 ---En ymmärrä ihmisiä jotka kiusaavat ammatin harjoittajia tuolla lailla... Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Onko rekkakuskilla oikeus ajaa tappituntumalla toisen takapuskurissa kiinni?
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.01.2013 kello on 22:18 ---Onko rekkakuskilla oikeus ajaa tappituntumalla toisen takapuskurissa kiinni?
--- Lainaus päättyy ---
Niinkuin sanoin että minun ajohistorian aikana en ole moisesta kärsinyt.Joko ei itse uskalla ajaa tai sitten se on etelän ajoteiden ongelmia... ;)
Ei ole minun tehtävä pohtia oikeutta kuka saa ajaa miten haluaa..Tekee itse ratkaisunsa tai jospa se polliisi setä auttaisi...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta