Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta

Only in Kajana :)

<< < (3/22) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 30.01.2013     kello on 10:45 ---Tuota tapahtuu paljon! Mullakin eileen Mikkelin jälkeen kun ohitin yhden auton..3kilsaa piti pitkiä poltella perässä. >:(

--- Lainaus päättyy ---

tuommoisia nuijia varten mulla oliaikoinaan 100W pistehakuvalo autossa (tup.sytk. liitettävä). sillä oli kiva antaa olan yli osoittamalla takaisin. voin sanoa että kyllä tehosi ;D

Jushi69:
Olettekos törmännyt sellaiseen typeryyteen kuten itse pari kertaa havainnut että rekan edessä auto tahallaan hiljentää alamäessä ettei rekka kerkiä vauhtia nostamaan seuraavaan ylämäkeen... :-[ :'(
Ei jessus mitä kiusantekoa.

"Masi":
näihin valo vilkuttelijoihin ja muihin semmoisiin pätee parhaiten salamavalo, kun se välähtää, niin välkytteliä häviää ja äkkiä :)

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013     kello on 12:28 ---Olettekos törmännyt sellaiseen typeryyteen kuten itse pari kertaa havainnut että rekan edessä auto tahallaan hiljentää alamäessä ettei rekka kerkiä vauhtia nostamaan seuraavaan ylämäkeen... :-[ :'(

--- Lainaus päättyy ---
Vasta eileen nähty tämäkin.. Thumbd

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013     kello on 12:28 ---Olettekos törmännyt sellaiseen typeryyteen kuten itse pari kertaa havainnut että rekan edessä auto tahallaan hiljentää alamäessä ettei rekka kerkiä vauhtia nostamaan seuraavaan ylämäkeen... :-[ :'(

--- Lainaus päättyy ---

Joskus olisi rekkakuskeilla tarvetta katsoa peiliin, ajetaan puskurissa kiinni talvikelillä, järjen puutetta. Luuleeko rekkakuski menopelinsä todellakin pysähtyvän tarvittaessa samoille viivoille kuin henkilöauto ?

Tuo kiusanteon syyt voi löytyä tuollaisesta aihepiiristä . . .

Mutta voi olla ihan tahallistakin . . .

Nyt on yleistynyt rekkakuskien pitkien valojen "myöhäinen sammutus", ajavat aivan lähietäisyydelle pitkät päällä, vaikka olisi ollut aihetta vaihtaa lyhyet piälle . . .

Juuri Jushille "kotopuolestas" päin mäniöitä . . . ( tuo jäläkimmäinen juttu )

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View