Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta

Only in Kajana :)

<< < (9/22) > >>

pouhe:
Miten lisätään kaasua oikaisua vasten jos ajetaan rajoitinta vastaan?

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 31.01.2013     kello on 09:04 ---Voisiko joku, joka ei ole insinööri, nyt vihdoin kertoa, jos nopeusrajoitus on 80km/h, niin se onkin 85km/t  ja 100km/h onkin 108km/h.  ::) ::) ::)

--- Lainaus päättyy ---

No kun en ihan ole insinööri, niin voisin tuumata, että mainitsemasi ylinopeus on vähemmän haitallista kuin rampilta tielle tulevan tai ohittajan estäminen "polkaisemalla".

Se on katsos siirtymätaipaleella tarpeen, että voi ajaa 108 (tai oikeastaan 110) km/h sen kahdeksankympin sijasta. Mutta sullehan ei ole väliä, kun et siirtymätaipaleita harrasta, lomailet ratissakin.  ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.01.2013     kello on 09:48 ---No kun en ihan ole insinööri, niin voisin tuumata, että mainitsemasi ylinopeus on vähemmän haitallista kuin rampilta tielle tulevan tai ohittajan estäminen "polkaisemalla".

--- Lainaus päättyy ---

Muuttaisivat sitten merkit 85 ja 110. että kaikki ymmärtäisi. Ja sakkoraja on ruuhkasuomessa eri kuin pohjoissuomessa. Niin kuin suojatielle astuminenkin.  ::)

Miten niin estäminen. Perässä roikkuja polkaisee aikaisemmin. Tuo "polkaiseminen" on lysti juttu. Yksi homma siinä vähän kismittää...    ...Kun en ole hoksannut käyttää jo aijemmin.  Thumb ;D

Alan:
Kotia se on parempi säästää polkaisut, tien päällä vain silloin, kun se ei estä muita.

0yxxy0:
Minä ole antanut linkenteen valvomis ongelman poliiseille. Ja jos nopeus kyltit laitetaan 160km/h niin ei tarvitsisi sitten tutkatakkaan tien päällä niin paljoa. ;D ;D ;D
Pahimmillaan jotkut ajaa tasasesti oikeaa nopeutta 70 sekä 60 että 80 alueet  >:( >:(. Minä meen omaa nopeutta ja menkööt muut lompsansa mukaan, annan tietä jos menohaluja enenmpi kuin mulla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View