Tekniikkakeskustelut > Alde

Todella mielenkiintoinen ongelma 3010 alden kanssa

<< < (9/11) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 28.01.2013     kello on 09:21 ---Juu sijainti resistori R67 yläpuolella ja on ainoa ruuvi koko kortissa.

--- Lainaus päättyy ---

Eli regulaattorin jäähdytyslevyn kiinnitys. Regulaattori ( 10V ) on kiinni pop-niitillä piirilevyssä.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.01.2013     kello on 11:03 ---Eli regulaattorin jäähdytyslevyn kiinnitys. Regulaattori ( 10V ) on kiinni pop-niitillä piirilevyssä.

--- Lainaus päättyy ---

Eli eikös tuossa kuvassa oleva koukku, regun "jäähdytyslevyssä" mihin ruuvi tulee = maadoitus piste, joka tulee pannun runkoon edelleen sillä ruuvilla kiinni. Itse regu on piirilevyssä kiinni tuolla kyseisellä popparilla tahi ruuvilla... Aika vaikeesti väännetty mun teksti..

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 28.01.2013     kello on 18:29 ---Eli eikös tuossa kuvassa oleva koukku, regun "jäähdytyslevyssä" mihin ruuvi tulee = maadoitus piste, joka tulee pannun runkoon edelleen sillä ruuvilla kiinni. Itse regu on piirilevyssä kiinni tuolla kyseisellä popparilla tahi ruuvilla... Aika vaikeesti väännetty mun teksti..

--- Lainaus päättyy ---

Ei se ole maadoituspiste vaan jäähdytyslevyn kiinnitys runkoon, jotta saadaan lämpö siirtymään jäähdytyslevystä runkoon. Sähköisesti sillä ei ole mitään merkitystä.

tahko:
Niin no, oli mikä oli, mutta levy piirrustuksissa mitä minä olen nähnyt niin merkitty maapisteeksi samoin vastaava paikka pannunrungossa. :o

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 28.01.2013     kello on 21:29 ---Niin no, oli mikä oli, mutta levy piirrustuksissa mitä minä olen nähnyt niin merkitty maapisteeksi samoin vastaava paikka pannunrungossa. :o

--- Lainaus päättyy ---

Edelleenkään sillä ei ole mitään sähköistä merkitystä pannun toiminnan kannalta, se vie vain lämpöä pois regulaattorilta. Remppa jo mainitsi, että jos ruuvi on irti niin tulee ihmeellisiä vikoja ja se johtuu regulaattorin liiasta kuumenemisesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View