Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??

<< < (9/38) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.01.2013     kello on 11:46 ---Entiwanhaan sanottiin, että kun automiesten juttuja kuuntelee, on vain kax hyvää autoa: Oma auto ja Mersu. Näkyy Mersu pudonneen listalta!  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Olihan se tuossa mun aiemmin kirjoittamassa listassa mukana mahdollisena Volvon korvaajana.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.01.2013     kello on 10:33 ---Vähällä kulukkoo.  Thumb

Mutta uskaltaako kukaan kilpailla Fiiliskukan kanssa. Minä kun laskeudun Kuopiosta moottoritielle ja kepitän kovasti. Kallan silloilla saisin jo ylinopeus sakot, kun siellä on rajoitus 60km/h. Satakunta hv:tä ja reilut 4000kg painoa, siinä on ohittamaton yhdistelmä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
  Meikäläinen kun lähtee Vesannolta kohti pohjoista,Limingan suoralla vasta vauhti sakkorajalla,kiihtyvyys on "raju"  ;D ;D ;D ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.01.2013     kello on 10:53 ---Meinaatko vaihtaa tilavammasta Saabista ahtaampaan Volvoon ?  :o

Minä yritin tulla Volvo-mieheksi mutta ei minun makuun ollut V40:sen ajoasento, lähinnä sen mataluuden takia, onhan siinä se korkeussäätö mutta sitten ottaa pää ovenkarmiin jo mun mittaisella. Onko tuo V50 sitten tilavampi ?

V60 olisi mulle ajoasennoltaan sopivan korkea mutta menee liian kalliiksi jos haluaa vähän herkkuja.

--- Lainaus päättyy ---
Jaa, vävypoika on 196cm ja ajaa niska suorana V50:llä ::)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.01.2013     kello on 11:31 ---Sitähän mää siinä haarukoin, jos yhdistelmän kokonaispaino 3500kg ;)
Volkkarin väännöt jopa 310Nm, joten tuo pieni teho/paino häviö ei haittaa ;D

Joku kyseli otsikossa, "Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??" - eiköhän se totuus ala epäilijöillekkin selvitä kun vertaa.

--- Lainaus päättyy ---

Olisko KEVin yhdistelmä kok.massa kuitenki 4100kg (omamassa ~3.200kg) - hän sen tietää  8)
Jolloin luku onkin 0,048 (tai 0,063) - olisko Passatin luvut vastaasti 0,06 (0,083)

Mikä sitten on se suoritus; 0-100 vai varttimaili. Satkuun jeesaa paljon tiheä välitys  ;D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.01.2013     kello on 12:10 ---Jaa, vävypoika on 196cm ja ajaa niska suorana V50:llä ::)

--- Lainaus päättyy ---

Juu, ei ole ongelmia 1,91 metriselläkään - paitsi sedanin (S40) takapenkillä takaraivo kolisee.. Vaan mitäähän volle olla kartanomallia  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View