Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.01.2013 kello on 12:10 ---Jaa, vävypoika on 196cm ja ajaa niska suorana V50:llä ::)
--- Lainaus päättyy ---
Niin no ajaahan sillä kun sen istuimen pitää siellä n. 25 cm korkeudella mutta laitappa sille korkeudelle jossa tuetaan myös reisiä niin pää vissiin tulee ulos... ;D
Tietysti paljon riippuu henkilöstä miten tykkää ajella, autotoimittajat yleensä moittivat matalaa istuma-asentoa, hankala mennä, hankala tulla ulos, ei reisitukea..mitä vielä ?
Ei sillä, uudessa Aurisissa on menty myös huonompaan suuntaan, auto mataloitui reilu 5 cm ja istumakorkeudestaki n hävisi 4 cm.... Mutta tätä on nykymuoti, tila-automaisuus häviää sisältä ja tulee tyköistuva eli ahdas. >:(
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.01.2013 kello on 12:23 ---
Ei sillä, uudessa Aurisissa on menty myös huonompaan suuntaan, auto mataloitui reilu 5 cm ja istumakorkeudestaki n hävisi 4 cm.... Mutta tätä on nykymuoti, tila-automaisuus häviää sisältä ja tulee tyköistuva eli ahdas. >:(
--- Lainaus päättyy ---
Minulla ajoasento vaikuttaa ajotapaan. Matala ja "tyköistuva" vaikuttaa kaasujalkaan ja samoilla arvoilla kulkeva tila-auto ei samalla lailla houkuta ajamaan reippaasti.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.01.2013 kello on 10:53 ---Meinaatko vaihtaa tilavammasta Saabista ahtaampaan Volvoon ? :o
Minä yritin tulla Volvo-mieheksi mutta ei minun makuun ollut V40:sen ajoasento, lähinnä sen mataluuden takia, onhan siinä se korkeussäätö mutta sitten ottaa pää ovenkarmiin jo mun mittaisella. Onko tuo V50 sitten tilavampi ?
V60 olisi mulle ajoasennoltaan sopivan korkea mutta menee liian kalliiksi jos haluaa vähän herkkuja.
--- Lainaus päättyy ---
Ostaa kerralla v70 ja unohtaa noi kauppakassit ;) J a edellinen veturi oli bmw 540 v8 310hv automaatti muuten hyvä veturi mutta jousitus aika löysä mutta hyvin jakso kiskoa vaunua Thumb
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 17.01.2013 kello on 13:18 ---edellinen veturi oli bmw 540 v8 310hv
--- Lainaus päättyy ---
Näin Toyota miehenä kun täytyy laskea eurot ja välillä lasketaan sentitkin tarkkaan niin kysäisen kulutusta vaunun kanssa, vai etkö edes mitannut ? :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.01.2013 kello on 13:33 ---Näin Toyota miehenä kun täytyy laskea eurot ja välillä lasketaan sentitkin tarkkaan niin kysäisen kulutusta vaunun kanssa, vai etkö edes mitannut ? :D
--- Lainaus päättyy ---
Tais olla 12l molemmin puolin,kun oli sitä vääntöä :D Ei se mene käsikädessä,että jos sulla paljon hevosvoimia,että se kuluttaa paljon tien päällä oli ilman vaunua 7-8l kaupunki onkin sit eri juttu Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta