Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??

<< < (8/38) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.01.2013     kello on 10:41 ---Varsinkin jos ajat keskellä tietä....  ;D

--- Lainaus päättyy ---

En aja keskellä tietä. Meillä on aina pikku kiviä mukana, jos joku meinaa ohittaa, emäntä siirtyy istuinryhmään, avaa ikkunan ja antaa kivien lentää.  ;D

On meillä ohitusvihkokin, joku traktorin ohitus siihen on merkitty ja sokeria
                                                                                                          juustoa
                                                                                                          leipää
                                                                                                          tomattia      ...Ai niin se olikin ostoslista.  ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.01.2013     kello on 10:40 ---Volvo asiaa sivuten - saattaa tuollainen V50 1.6D tulla kohta taloon. Tiedähäntä vaikka siinä koukku olisi..  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Meinaatko vaihtaa tilavammasta Saabista ahtaampaan Volvoon ?  :o

Minä yritin tulla Volvo-mieheksi mutta ei minun makuun ollut V40:sen ajoasento, lähinnä sen mataluuden takia, onhan siinä se korkeussäätö mutta sitten ottaa pää ovenkarmiin jo mun mittaisella. Onko tuo V50 sitten tilavampi ?

V60 olisi mulle ajoasennoltaan sopivan korkea mutta menee liian kalliiksi jos haluaa vähän herkkuja.

88k5:
^
Ei, kun 2. svedu taloon  ;D

Jos tuo "melkein jenkki" vaihtuu...

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.01.2013     kello on 10:15 --- Mitäkähän lie tehopainosuhde kun mulla reilu 200 hv ja 470 vääntöä  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Sitähän mää siinä haarukoin, jos yhdistelmän kokonaispaino 3500kg ;)
Volkkarin väännöt jopa 310Nm, joten tuo pieni teho/paino häviö ei haittaa ;D

Joku kyseli otsikossa, "Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??" - eiköhän se totuus ala epäilijöillekkin selvitä kun vertaa.

tsahkali:
Entiwanhaan sanottiin, että kun automiesten juttuja kuuntelee, on vain kax hyvää autoa: Oma auto ja Mersu. Näkyy Mersu pudonneen listalta!  :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View