rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kaikki on mahdollista.  (Luettu 10724 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Kaikki on mahdollista.
« Vastaus #15 : 5.01.2013 kello on 13:23 »
Kyllä ne osallistujat maksavat matkansa tasan itte. Ei liitto niitä kustanna.

Tarkoitin tuota testimatkaa ja tuskinpa päätoimittaja sitä itse maksaa!  :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #16 : 5.01.2013 kello on 13:49 »
Jos kysyit Sipu multa ja tuossa avattaressa olevaa kinneriä, niin on se mun ja rouva emännän ihan yhteinen ilo (ja erillisvuoteilla  :D )

mä tarkotin sen kalajärven alueen kuvaa
jossa oli myös tuon sinun autosi näkönen kuva
siinä esittely jutskas, jonka sain auki
kun katsoin sitä paikkaa googlesta ... :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:34
« Vastaus #17 : 5.01.2013 kello on 14:32 »
. Eipä haittaa kalliiden kulkineiden testitkään, vaikkeivat minua omakohtaisesti kosketakaan.

Eihän ne varsinaisesti haittaa. Minusta kuitenkin on TYPERÄÄ tehdä huvia... siis testejä, joista ei lukijakunnalle ole mitään hyötyä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:03
« Vastaus #18 : 5.01.2013 kello on 14:33 »
^^
Kalajärven kuviin en ole päässyt, aika harvoin tulee käytyä. Vaikka nykyisen (teko)järven alle jääneeltä tanssilavalta kylläkin löysin tämän nykyisen vaimon joskus 17 vuotiaana. Että sikäli melko paljon elämään vaikuttanut paikka  ;)         

• Vieras
  • Vs: Kaikki on mahdollista.
    « Vastaus #19 : 5.01.2013 kello on 14:42 »
    Minusta kuitenkin on TYPERÄÄ tehdä huvia... siis testejä, joista ei lukijakunnalle ole mitään hyötyä.

Jos taas lehti olisi täysin minun makuuni niin siinä ei olisikaan muita kuin vain matkailuautojen ja -vaunujen testejä, alkaen-hintaluokasta aina sinne ökyluokkaan ja ehdottomasti sitten jos ulkomaille mennään jotain juttua tekemään niin sitten käydään testaamassa paikalliset matkailuautot kuin myös vaunutkin.

Mutta minä nyt en taida ollakkaan tavallinen karavaanari.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:06
    « Vastaus #20 : 5.01.2013 kello on 15:02 »
    Karavaanareille on kaikki mahdollista. Jos aikaa on, voi lähteä reissaamaan matkailuautolla Amerikan preerioille, voi ajella Uralin liepeille tutustumaan sukulaiskansojen elämään, talvehtia Espanjan tai Marokon leirintäalueilla, voi kierrellä oman mielensä mukaan ympäri Eurooppaa.

Näin kirjoittaa Caravan lehden päättoimittaja.

Toesaalta minun mielestä pelkkä aika ei riitä, pittää olla rahhoo.

Ollaan kahen kerroksen väkeä, joka päätoimittajalla on taas päässyt pahasti unohtumaan.  :)

Kyllä minusta P. Heinonen edustaa hyvin lehtensä keskivertolukijaa, joka käyttää vapaa-aikaansa hankkimallaan matkailuvälineellä matkustamiseen koti- ja naapurimaissa. Eli kertyneillä vapaillaan/lomillaan reissaa ihan omin rahoin  Thumb

Kulut ulkomaan tai kotimaan reissuilla ei ihmeemmin poikkea per km tai pvä - ja mikäli on uskominen tutkimuksiin päivittäisestä rahan käytöstä, ei mahd. laivapaikka ulkomaille ole iso lovi budjetissa  8) Noihin, lukuihin nähden me ollaan aika "Pirkka-matkailijoita"  :laugh:

Jos on varaa hommata matkaverme, ja rahkeita ylläpitää sitä, on perin outoa, että ei olisi varaa käyttää sitä (karavaanailuun) - onko hankinta ollut sittenkään järkevä  :-X Perushenkilöautolla liikkuu paljon halvemmalla  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #21 : 5.01.2013 kello on 15:09 »
    Jos taas lehti olisi täysin minun makuuni niin siinä ei olisikaan muita kuin vain matkailuautojen ja -vaunujen testejä, alkaen-hintaluokasta aina sinne ökyluokkaan ja ehdottomasti sitten jos ulkomaille mennään jotain juttua tekemään niin sitten käydään testaamassa paikalliset matkailuautot kuin myös vaunutkin.

Mutta minä nyt en taida ollakkaan tavallinen karavaanari.

Minä toivoisin lisää Silmuskan laisia kirjoittajia - ymmärtääkseni niillä kirjoituspalkkioill a ei moneen museoon pääse per reissu  :laugh:

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
    • Vaasa
    « Vastaus #22 : 5.01.2013 kello on 16:00 »
    No onhan sitä muissakin harrastelehdissä juttuja, jotka ovat 99,99% sen lukijakunnasta todellisuudessa täysin höpö höpöä. Esimerkkinä vaikkapa autolehtien jutut Ferrareista yms turhakkeista.

Silti niitä vaan luetaan. Joko mielenkiinnosta tekniikkan tai autoiluun ylipäänsä. Miksei siis caravan lehdessä olisi juttuja, jotka on vain rikkaille pröystäilijöille ja me parsaukiset sitten luemme niitä, joko mielenkiinnosta kohteeseen tai reissaamiseen ylipäänsä. :D

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #23 : 5.01.2013 kello on 16:06 »
    Minä toivoisin lisää Silmuskan laisia kirjoittajia - ymmärtääkseni niillä kirjoituspalkkioill a ei moneen museoon pääse per reissu  :laugh:

Silmuska on kyllä loistava matkajuttujen tekijä. Oikein kun intoutuu tunnelmoimaan niin ehkä vähän vähempikin riittäisi, mutta parasta antia lehdessä kuitenkin ja juttujen kuvitus on mahtava. Sitä oon välillä miettinyt että eikö matkajuttujen kirjoittajilla koskaan satu huonoja päiviä. Meille on niitäkin joskus osunut kohdalle, eikä aina tarvi edes lähteä reissuun  :)

• Vieras
  • Vs: Kaikki on mahdollista.
    « Vastaus #24 : 5.01.2013 kello on 16:13 »
    Silmuska on kyllä loistava matkajuttujen tekijä.

Oikein piti ruveta miettimään ketä Silmuskalla mahdetaan tarkoittaa, no, eipä tullut mieleen niin piti ottaa lehti esiin ja tarkistaa....juu, ei ole tullut luettua hänen juttujaan laisinkaan.

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #25 : 5.01.2013 kello on 16:19 »
    ^
    Kannattais niin olisitte enskesänä/keväänä/syksynä menossa Italiaan  :)

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #26 : 5.01.2013 kello on 16:22 »
    Tarkoitin tuota testimatkaa ja tuskinpa päätoimittaja sitä itse maksaa!  :D

Jos testaa, niin testaa sitten kunnolla. Ehdottomasti pakastehallissa pari vuorokautta, jos pakkasta ei muualta löydy. Ja eristeiden tyyppi ja paksuus täytyy ilmoittaa Suomalaiselle lukijalle.  :)

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #27 : 5.01.2013 kello on 16:45 »
    Silmuska on kyllä loistava matkajuttujen tekijä. Oikein kun intoutuu tunnelmoimaan niin ehkä vähän vähempikin riittäisi, mutta parasta antia lehdessä kuitenkin ja juttujen kuvitus on mahtava. Sitä oon välillä miettinyt että eikö matkajuttujen kirjoittajilla koskaan satu huonoja päiviä. Meille on niitäkin joskus osunut kohdalle, eikä aina tarvi edes lähteä reissuun  :)

Näin on!

Useasti ihmettelen mitenköhän paljon hän käyttänyt aikaa matkavalmisteluihin ja lukenut kohteisiin/maihin liittyvää kirjallisuutta - kun vertaa omaa paneutumista  :o Osan (tiedoista) tietty voi hankkia vasta artikelin kirjoittamisen aikaan kotosalla. Mutta nimenomaan hyvät kuvat on itseasiassa koko artikkelin runko - ainakin minusta. Pelkät "novellit" menevät minulla vain silmäilyllä  ;D

Aika sivulauseisiin ne kommervenkit ovat jääneet vaikka joskus ihan reissunpäältä on niistä etutelttaan kirjoitellut  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
    « Vastaus #28 : 5.01.2013 kello on 17:58 »
    Silmuskan" jutut pitää lukea aina.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:17.11.2025 kello on 11:18
    « Vastaus #29 : 5.01.2013 kello on 19:52 »
    Tietty pitää olla toimittaja tai ainakin muutama satku rahaa vuokraan ainakin.
    Valitettavasti kaikki ei ole mahdollista, vaikka karavaanariksi alkais, mutta...
    Kyllähän matkailukulkimella moni asia mahdollistuu paremmin.
    -voi lähteä reissuun ilman hotellivarausta
    -kotieläimet kulkee mukana
    -aikaulun voi sovitella sään, maisemien, muun mukaan
    -omat kamppeet ja eväät on mukana
    - saa jatkaa...