Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011

<< < (28/49) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 14.02.2011     kello on 21:12 ---Oot kuule tippunu ny muatimaailman kyydistä. Nykyään on sentäs persus piilossa, ei ihan nakuna vilku, vaan kalsarit näkkyy. Ja ne päälihousut, ne ei enää yllä ollenkaan sen persuksen pääl, vaan roikkuu siel perseen alapuolel...

Tossaki kuvas on housut viel aika taval yläasennos..

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

kannattak enää housui lainkas pitää pääl pelkil pöksyil vaa ja tietty lippa vinos  lippa vinos porhaltaa  :D :D :D tuli muuten mieleen , kun tyttärenpoika 11v tuli mummilaan oli hänellä polvirikki ja lahkeet ... ei muuta kun käskin ottaa farkut jalast jotta voin ne korjat .. niin poika kattos mua ko sonni uut veräjää .. ja ihmetteli , et eks mummi tierä nää kuulu ol tälläset ... no ei mummi tierä .. mut ny tietää  :)

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.02.2011     kello on 15:48 ---Joo kyllä mun täytyy näillä näkymin jättää väliin nuo karkelot! Täytyy lämmittää taloa ja huolehtia saunaosaston putkien jäätymättömyydestä!

Ei mahda mittään...

--- Lainaus päättyy ---

Joo kyllä vähän heikolta näyttää. >:( ???
Katsoin tuosta Doron linkistä ja kyllä ainakin nyt näytti Laitilaankin lauantai yöksi  vielä -26 ..-28.
Iltapäivällä sitten vähän lämpiää.Ja tuolla Lemmin puskissa on yleensä vielä kylmempää.
Ei siellä noilla keleillä kyllä tarkene koirakaan,kun sisällä.
Ja kyllä se sentään olis viikonloppuna kivempaa ulkoilla yms.kun pelkästään istus sisällä. ;)
Voipi olla,että AV:n täytyy alkaa katseleen kalenterista lämpösempiä päiviä treffeille.
Alkaa osallistujat väheneen siihen malliin.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 15.02.2011     kello on 06:31 ---Joo kyllä vähän heikolta näyttää. >:( ???
Katsoin tuosta Doron linkistä ja kyllä ainakin nyt näytti Laitilaankin lauantai yöksi  vielä -26 ..-28.
Iltapäivällä sitten vähän lämpiää.Ja tuolla Lemmin puskissa on yleensä vielä kylmempää.
Ei siellä noilla keleillä kyllä tarkene koirakaan,kun sisällä.
Ja kyllä se sentään olis viikonloppuna kivempaa ulkoilla yms.kun pelkästään istus sisällä. ;)
Voipi olla,että AV:n täytyy alkaa katseleen kalenterista lämpösempiä päiviä treffeille.
Alkaa osallistujat väheneen siihen malliin.

--- Lainaus päättyy ---

olen samaa mieltä ...oishan se kivempaa ,jos ei ois noin hirmu pakkaset ja vois olla ulkonakin ... mutta katsotaan mitä mieltä muut ovat ...?

migel:
Joo ei se munsta ole kivaa istua sisällä koko viikonloppua, sen voi tehdä kotonakin puuhellan pöhistessä...meillä tänään -26C, jippii poijjaat ja tytöt!!!

Siirretään kahdella viikolla on mun ehdotus!

vippe:
Mulle sopii kans parinviikon pääst..sit kolmenviikon pääst ei sovi ko sit mennään Ukkohallaan hiihteleen tms lomaviikkoo viettään  ;D
Piräskö lyödä lukkoon toi 4-6.3..sit voitas ottaa pulkat mukaan kon sunnuntaina on laskiaissunnuntai  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View