Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011

<< < (29/49) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 15.02.2011     kello on 07:47 ---Joo ei se munsta ole kivaa istua sisällä koko viikonloppua, sen voi tehdä kotonakin puuhellan pöhistessä...meillä tänään -26C, jippii poijjaat ja tytöt!!!

Siirretään kahdella viikolla on mun ehdotus!

--- Lainaus päättyy ---

vai kuukaudella ,et ois varmaan lauhemmat ilmat ? :)

migel:
Mulle sopii kyllä että siirretään ja naatiskellaan keväisistä aurinkohangista ja rusotusta poskiin!!!

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 15.02.2011     kello on 08:13 ---Mulle sopii kans parinviikon pääst..sit kolmenviikon pääst ei sovi ko sit mennään Ukkohallaan hiihteleen tms lomaviikkoo viettään  ;D
Piräskö lyödä lukkoon toi 4-6.3..sit voitas ottaa pulkat mukaan kon sunnuntaina on laskiaissunnuntai  ::)

--- Lainaus päättyy ---

joo pulkkamäkeen jee ... tuo ois aika kiva treffiviikonloppu minustakin ... silloin voitais päästä mekin jo perjantaina .... niin voitais ? mut lauantain ainakin , jot sopii tänne ...  ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 15.02.2011     kello on 07:47 ---Joo ei se munsta ole kivaa istua sisällä koko viikonloppua, sen voi tehdä kotonakin puuhellan pöhistessä...meillä tänään -26C, jippii poijjaat ja tytöt!!!

Siirretään kahdella viikolla on mun ehdotus!

--- Lainaus päättyy ---

Elekkee ruvetko pakkasen takia siirtelemään. Meikäläinen menee viikonlopuksi pikkumuksujen kanssa Kainuuseen, ilman tolppaa, pakkanen ei saa olla haittana. Joulun aikaan (-32) oli, nyt on puutteet korjattu, on "testin" aika.  8)

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.02.2011     kello on 08:41 ---Elekkee ruvetko pakkasen takia siirtelemään. Meikäläinen menee viikonlopuksi pikkumuksujen kanssa Kainuuseen, ilman tolppaa, pakkanen ei saa olla haittana. Joulun aikaan (-32) oli, nyt on puutteet korjattu, on "testin" aika.  8)

--- Lainaus päättyy ---
Me ollaa tämmössi "kermaperssei"  ;D
Mä haluun kyl ol pihalla ja nauttia kohtuullisist keleist..kotonaki voi ol sisäl ja säästää sähköö lämmittämäl takkaa..Tosin jos tää reffi siirtyy niin mä matkustan sit ry:n vuosikokoukseen (erittäin mielekiintoseen semmoseen ) lauvantaina..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View