Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011
migel:
Joo kyllä mun täytyy näillä näkymin jättää väliin nuo karkelot! Täytyy lämmittää taloa ja huolehtia saunaosaston putkien jäätymättömyydestä!
Ei mahda mittään...
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.02.2011 kello on 15:48 ---Joo kyllä mun täytyy näillä näkymin jättää väliin nuo karkelot! Täytyy lämmittää taloa ja huolehtia saunaosaston putkien jäätymättömyydestä!
Ei mahda mittään...
--- Lainaus päättyy ---
>:(harmitus , mut ymmärrettävää ... joskos sit jossain törmättäis vähän lämpimillä kelellä... :)
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.02.2011 kello on 15:48 ---Joo kyllä mun täytyy näillä näkymin jättää väliin nuo karkelot! Täytyy lämmittää taloa ja huolehtia saunaosaston putkien jäätymättömyydestä!
Ei mahda mittään...
--- Lainaus päättyy ---
Niin myös ei tuo auto kulje tuolla kesänaftalla ei edes käynnisty näillä pakkasilla.
enkä kerenyt ajanaan tankkia tyhjäksi että olis voinut tankata talvilaatua.ensi syksynä
viisaampi jätän melkein tyhjäksi niin voi sitten käydä tankaamassa talvilaatua heti kun
on saatavilla.Nyt on myöhäistä kun on jo housussa ;)
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 14.02.2011 kello on 12:24 ---Eikö housut saakkaan roikkua puolivälissä paljasta persuusta!
--- Lainaus päättyy ---
Oot kuule tippunu ny muatimaailman kyydistä. Nykyään on sentäs persus piilossa, ei ihan nakuna vilku, vaan kalsarit näkkyy. Ja ne päälihousut, ne ei enää yllä ollenkaan sen persuksen pääl, vaan roikkuu siel perseen alapuolel...
Tossaki kuvas on housut viel aika taval yläasennos..
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 14.02.2011 kello on 21:12 ---Oot kuule tippunu ny muatimaailman kyydistä. Nykyään on sentäs persus piilossa, ei ihan nakuna vilku, vaan kalsarit näkkyy. Ja ne päälihousut, ne ei enää yllä ollenkaan sen persuksen pääl, vaan roikkuu siel perseen alapuolel...
Tossaki kuvas on housut viel aika taval yläasennos..
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Taidan olla ajasta ulkona! ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta