Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (61/307) > >>

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 12.01.2015     kello on 18:17 ---Muistat väärin, kukaan ei ole väittänyt että kuvissä esiintyvvissä paloissa (vuosimallista 1992) ei olisi XPS eristettä. Samanlaiset palat saisi irti myös vm-91 takaseiästä. Niin ja Pamauksen isomman LMC.n vm-05 lattia on XPS eristeinen, seinät ja katto taasen lienee eristetty 24mm styroxilla.
PS myös tuollaisen vm-91 LMC.n katto ja takaseinä XPS (Foam) eristetty. Seinässä styrox eristys.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä Tahko kertoo että minun vaunun seinässä on styrox eristys. On se silloin pakko uskoa.

Minä lopetan tämän keskustelun tässä ei ole mitään järkeä.

Toivottavasti asiat riitelee eikä miehet.  Thumb

Arvostan edelleenkin suuresti  Tahkon ammattitaitoa näissä asioissa.  Thumb Thumb

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 12.01.2015     kello on 19:42 ---Tässä Tahko kertoo että minun vaunun seinässä on styrox eristys. On se silloin pakko uskoa.

--- Lainaus päättyy ---

Ehkäpä sitten kannattaa palata sinunkin noissa viesteissä hieman taaksepäin, laitoit vain kuvan vaunusta et vuosimallia, tähän kaivoin sinulle kuvan puretusta  LMC vaunusta jonka omistaja sanoo olevan vuosimallia 1991 ja kuvissa seinässä on Styrox eriste. Totuus lienee että vaunu joka kuvissa esiintyy on vuosimallia 90 ja käyttöönotto 1991.
 Sen jälkeen ilmoitit vaunusi olevan vm 92 ja eristeenä XPS, en ole tätä kait missään vaiheessa kiistänyt jos olen niin eredyksessä näin olen toiminut, tämän jälkeen sitten korjasit vuosimallin olevan 1991 ja soppa on valmis.

jorma:
Mielenkiintoista. Tahko tuolla edellä kirjoittaa että LMC vm.91 varsinaiset sivu SEINÄT ovat tyroksia ei foamia . Eikö näin. No, tämä Pamauksen vaunun vuosimalli on -91 rekist.-92.
Kävimpä tässä vielä tiirailemassa noista seinän pikku aukoista joista erottui selvä foam rakenne. En tiedä mikä tässä yhtälössä mättää kun näyttäis että väärä tietoa on jossakin . Eihän tämä ihan maailman lopun asia ole mutta kuitenkin läheltä liippaa. :D

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 12.01.2015     kello on 19:50 ---Ehkäpä sitten kannattaa palata sinunkin noissa viesteissä hieman taaksepäin, laitoit vain kuvan vaunusta et vuosimallia, tähän kaivoin sinulle kuvan puretusta  LMC vaunusta jonka omistaja sanoo olevan vuosimallia 1991 ja kuvissa seinässä on Styrox eriste. Totuus lienee että vaunu joka kuvissa esiintyy on vuosimallia 90 ja käyttöönotto 1991.
 Sen jälkeen ilmoitit vaunusi olevan vm 92 ja eristeenä XPS, en ole tätä kait missään vaiheessa kiistänyt jos olen niin eredyksessä näin olen toiminut, tämän jälkeen sitten korjasit vuosimallin olevan 1991 ja soppa on valmis.

--- Lainaus päättyy ---

Eli jos tuosta ymmärsin oikein, niin caravan-lehden juttu foam eristeestä ei olekaan höpö höpöä?

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 12.01.2015     kello on 20:29 ---Mielenkiintoista. Tahko tuolla edellä kirjoittaa että LMC vm.91 SEINÄT ovat tyroksia ei foamia . Eikö näin. No, tämä Pamauksen vaunun vuosimalli on -91 rekist.-92.
Kävimpä tässä vielä tiirailemassa noista seinän pikku aukoista joista erottui selvä foam rakenne. En tiedä mikä tässä yhtälössä mättää kun näyttäis että väärä tietoa on jossakin . Eihän tämä ihan maailman lopun asia ole mutta kuitenkin läheltä liippaa. :D

--- Lainaus päättyy ---

Katsoppa jorma tuota edellistä viestiäni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View