Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (62/307) > >>

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 12.01.2015     kello on 20:34 ---Katsoppa jorma tuota edellistä viestiäni.

--- Lainaus päättyy ---
Etkö siis ole kirjoittanut että seinät ovat tyroxia ;) Siis tuolla aiemmin.

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 12.01.2015     kello on 20:33 ---Eli jos tuosta ymmärsin oikein, niin caravan-lehden juttu foam eristeestä ei olekaan höpö höpöä?

--- Lainaus päättyy ---

Karavanlehden liitteessä sanotaan eristeen olevan Polyuretaania eli tuttavallisemmin uretaania. Eli höpö höpöä tai täyttä soopaa .
Mä kyllä alan epäillä että ette te voi olla tosisanne enää.

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 12.01.2015     kello on 20:37 --- Etkö siis ole kirjoittanut että seinät ovat tyroxia ;) Siis tuolla aiemmin.

--- Lainaus päättyy ---

Siis nyt tosiaankin kannattaa lukea noita edellä olevia viestejä.

pamaus:
Eiköhän olisi nyt aika lopettaa tämä keskustelu.

Olemme oppineet kaikki jotain uutta vanhasta vm 1991 LMC:stä

Tai ainakin minä olen suuresti yllättänyt siitä, että vaunussani on Foam rakenne.

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 12.01.2015     kello on 20:41 ---Eiköhän olisi nyt aika lopettaa tämä keskustelu.

Olemme oppineet kaikki jotain uutta vanhasta LMC:stä

Tai ainakin minä olen suuresti yllättänyt siitä, että vaunussani on Foam rakenne.

--- Lainaus päättyy ---
Harmi kun pitää lopettaa juuri kun päästiin hyvään alkuun. Toki sopii tämäkin. Uskokoon kukin mihin tahtoo. Kuitenkin oli kiva nähdä, että ainakin LMC on rakentanut jo -90 luvun alussa foam rakenteisia vaunuja. Kiitos keskustelijoille. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View