Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 12.01.2015 kello on 20:34 ---Katsoppa jorma tuota edellistä viestiäni.
--- Lainaus päättyy ---
Etkö siis ole kirjoittanut että seinät ovat tyroxia ;) Siis tuolla aiemmin.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 12.01.2015 kello on 20:33 ---Eli jos tuosta ymmärsin oikein, niin caravan-lehden juttu foam eristeestä ei olekaan höpö höpöä?
--- Lainaus päättyy ---
Karavanlehden liitteessä sanotaan eristeen olevan Polyuretaania eli tuttavallisemmin uretaania. Eli höpö höpöä tai täyttä soopaa .
Mä kyllä alan epäillä että ette te voi olla tosisanne enää.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 12.01.2015 kello on 20:37 --- Etkö siis ole kirjoittanut että seinät ovat tyroxia ;) Siis tuolla aiemmin.
--- Lainaus päättyy ---
Siis nyt tosiaankin kannattaa lukea noita edellä olevia viestejä.
pamaus:
Eiköhän olisi nyt aika lopettaa tämä keskustelu.
Olemme oppineet kaikki jotain uutta vanhasta vm 1991 LMC:stä
Tai ainakin minä olen suuresti yllättänyt siitä, että vaunussani on Foam rakenne.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 12.01.2015 kello on 20:41 ---Eiköhän olisi nyt aika lopettaa tämä keskustelu.
Olemme oppineet kaikki jotain uutta vanhasta LMC:stä
Tai ainakin minä olen suuresti yllättänyt siitä, että vaunussani on Foam rakenne.
--- Lainaus päättyy ---
Harmi kun pitää lopettaa juuri kun päästiin hyvään alkuun. Toki sopii tämäkin. Uskokoon kukin mihin tahtoo. Kuitenkin oli kiva nähdä, että ainakin LMC on rakentanut jo -90 luvun alussa foam rakenteisia vaunuja. Kiitos keskustelijoille. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta