Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (60/307) > >>

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 12.01.2015     kello on 19:26 ---Joo minä en viitsi enää sinun kanssa asiasta väitellä. Huomasin vain, että sinun vaikeaa antaa asiaa periksi jos olet väärässä ja sinulla oli väärää tietoa. Niin kuin tästä minun LMC:stä vuosia mallia 1991.

Se on kuitenkin varmaa, että LMC oli aikansa edellä ja noita foam rakenteisia vaunuja ei paljon tainnut muita silloin olla.

--- Lainaus päättyy ---

Ehkäpä se periksi antaminen ei ole helppoa sinullekkaan. Koska edelleenkin pysyt väittämässäsi. Joka edelleenkään ei pidä paikkaansa, vaikka mitenkä sitä koitat kääntää ja vääntää.

K.E.V:
Tätä juuri tarkoitin :-X

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 12.01.2015     kello on 19:33 ---Ehkäpä se periksi antaminen ei ole helppoa sinullekkaan. Koska edelleenkin pysyt väittämässäsi. Joka edelleenkään ei pidä paikkaansa, vaikka mitenkä sitä koitat kääntää ja vääntää.

--- Lainaus päättyy ---

Miten Pamauksella voi sitten olla tuollainen vaunu pihassa, jossa on foam eristeet?

Pitääköhän meidän käydä joukolla sitä katsomassa :)

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 12.01.2015     kello on 19:34 ---Miten Pamauksella voi sitten olla tuollainen vaunu pihassa, jossa on foam eristeet?

--- Lainaus päättyy ---

Jos kerran Tahko väittää, että minun vaunussa on styroksit seinissä niin kuin tuolla edellä kertoi, kai siinä sitten on, vaikka tunto ja näköaisti aivan muuta kertovat.

Ja valokuvat myös tässä keskustelussa sekä LMC oma esite.

Annan periksi.

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 12.01.2015     kello on 19:34 ---Miten Pamauksella voi sitten olla tuollainen vaunu pihassa, jossa on foam eristeet?

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaisi lukea tuota ketjua. Ei tätä kukaan ole kiistämässä jos näin on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View