rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkapuhelimet  (Luettu 19930 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Matkapuhelimet
« Vastaus #45 : 20.04.2011 kello on 20:21 »
Eikä minulla ole tarvetta kirjoittaa foorumille miten joku merkki ei ole pärjännyt jossain.


Minullapa on tarvetta.

Tässä kyseisessä ketjussa otsikkona on matkapuhelimet. Tässä osiossa keskustellaan matkapuhelimista.
Silloinhan on aivan luonnollista laittaa juttua matkapuhelimista, eikä Daihatsun jarrupalojen kulumisesta.

Mikäli sattuu omistamaan laitteen jota on jossain arvosteltu ei siitä tarvii vetää hernettä nenään.

Testejä ja arvosteluja on paljon kuten myös niiden tuloksia, eikä ole olemassa yhtä ainoaa ja oikeaa testiä
mikä kertoo jonkin laitteen paremmuudesta.

Mutta keskustelua tarvitaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:54
  • Autossa on pyörät
Vs: Matkapuhelimet
« Vastaus #46 : 20.04.2011 kello on 20:34 »
Ei kukaan ole palkokasveja nauttinut  ;) Eikä kieltänyt asiasta kirjoittamasta. Kerroin oman mielipiteeni asiasta , ihan ammattikokemuksella . Itse en esim. N8:a ole bootannut kuin 2 krt , nekin ohjelmistopäivityks ien vuoksi pakosta,viime syksyn oston jälkeen. Lisäksi en ole ajatuksieni takana ainoa henkilö. Näissä hommissa kuulee kaikenlaista. Hyvää pääsiäistä sinulle ja i-tuotteille

muita hyviä Mokia sanalle sopivia palstoja on esim:
www.hopeinenomena.n et.
http://murobbs.plaza.fi/
Näissähän teinituulahdukset pyörii  ;)

edit:
Tuo toisten puhelinkokemuksista (testeistä) kirjoittaminen on vahän kuin kertoisi julkisesti kaverin petihommista kun ei ole itse saanunna  ::)
eri asia kun kehuu omillaan  ;)
« Viimeksi muokattu: 20.04.2011 kello on 21:25 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:54
  • Autossa on pyörät
Karavaanarin päiväkirja , automaattinen versio.
« Vastaus #47 : 23.04.2011 kello on 09:36 »

 Minullapa on tarvetta.

Tässä kyseisessä ketjussa otsikkona on matkapuhelimet. Tässä osiossa keskustellaan matkapuhelimista.
Silloinhan on aivan luonnollista laittaa juttua matkapuhelimista, eikä Daihatsun jarrupalojen kulumisesta.

Mikäli sattuu omistamaan laitteen jota on jossain arvosteltu ei siitä tarvii vetää hernettä nenään.

Testejä ja arvosteluja on paljon kuten myös niiden tuloksia, eikä ole olemassa yhtä ainoaa ja oikeaa testiä
mikä kertoo jonkin laitteen paremmuudesta.

Mutta keskustelua tarvitaan.


Kannattaa jättää puhelin kotiin kun "joron jäljille" lähtee. Muuten saakin tuon päiväkirjan ja matkan muistelot tallennettua. Ainakin joillakin.
http://elisa.net/uutiset/talous/?id=53118104

Lainaus
Yhdysvaltain kongressissa perätään tietokonejätti Applelta selvitystä tietoihin, joiden mukaan iPhone-puhelimet ja iPad-laitteet keräävät koko ajan tietoa koneen olinpaikasta ja tallentavat sen salaiseen tiedostoon.

Demokraattisenaatto ri Al Franken ja republikaaniedustaj a Edward Markey ovat vaatineet selvitystä sen jälkeen, kun kaksi brittiläistä turvallisuustutkija a paljastivat, että paikkatietoja keräävä erityispiirre on iPhone 4 -puhelimissa ja iPad-laitteissa.

Kongressiedustajien mukaan tällaisten tietojen tallentaminen on vakava turvallisuusriski. Ulkopuolinen voi selvittää laitteen omistajan liikkeet yksinkertaisen tietokoneohjelman avulla jopa vuoden päähän.

Wall Street Journal -ja Guardian-lehti kertoivat puolestaan, että samanlainen toiminto on myös Google-yhtiön Android-puhelimissa.
:o

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Poliitikot+per%C3%A4%C3%A4v%C3%A4t+Applelta+selityst%C3%A4+iPhonen+v%C3%A4itetyst%C3%A4+tietoturva-aukosta/1135265597804
« Viimeksi muokattu: 23.04.2011 kello on 09:42 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Matkapuhelimet
« Vastaus #48 : 23.04.2011 kello on 10:19 »
Tuohan on ihan hyvä jos sattuu dementia iskeen niin voi tarkastella missäs sitä on oltu  :D :D :D
Tai jos joutuu 'hukkaan' saattaapi joku löytää :)
Olisi vielä parempi jos olisi sellainen kansio mikä tietäis että minne seuraavaksi menee, niin ei tarviis aina miettiä.

  • Vieras
  • Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #49 : 23.04.2011 kello on 13:00 »
    Meillä lapset näkee Latituden kautta missä olen.

    Tietäävät etsiä jos en itse osaa kotiin.

    Ja tämä ei ole vitsi. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:54
    • Autossa on pyörät
    Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #50 : 23.04.2011 kello on 15:53 »
    Juu kyllä halutessaan saa esim tuon latituden puhelimeen . Mutta ei automaattisesti toimivaa.

  • Vieras
  • Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #51 : 23.04.2011 kello on 16:00 »
    Juu kyllä halutessaan saa esim tuon latituden puhelimeen . Mutta ei automaattisesti toimivaa.

    Koko ajan on päällä, ei tarvii mitään
    tehdä. Netistä sitten katselevat.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #52 : 25.05.2011 kello on 22:10 »

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:53
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #53 : 26.05.2011 kello on 22:06 »
    Meillä on töissä käytössä kännykkänä nokian c5 ja ne kyllä ihan nätisti sanottuna huonoja. Ei ole vielä yksikään ollut ehjänä koko takuuaikaa.Huonoin oli käytössä pari viikkoa ennenkuin hajosi. Jos joskus itse tarvitsisin vähän paremman puhelimen niin en kyllä osta nokialaista,on niitä sen verran tullut läheteltyä vaihtoon.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
    Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #54 : 27.05.2011 kello on 08:44 »
    Minulla ollut Nokian N73 jo yli kolme vuotta käytössä ilman minkäänlaista vikaa. Pudonnutkin useita kymmeniä kertoja.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:10
    • seniori
    Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #55 : 27.05.2011 kello on 09:55 »
    Minullapa on tuo monitoimikone Nokia C5. Ostin kun halvalla sain. Oli DNA:lla sopiva tarjous keväällä. Puhelimen hinta 72 €, rajoitukseton internet yhteys 0,5M 3,80 €/kk, perusmaksu 0,67€/kk ja koska soitan vähän ja lyhyesti ei 0,67€/min kerrytä paljoa.

    - Reissuilla yhdistän läppärin kännykällä internettiin
    - Navigointi auttaa kaupungeissa haluttuun kohteeseen. Ajaen ja kävellen.
    - GPS toimii suunnistuksen apuna maastossa, antaa sijainnin koordinaatit
    - Kameralla nappaisee tarvittaessa kuvia (salama on)
    - Kuuntelen joskus radiota korvanapeilla
    - GPS kertoo aamulla missä olen  ;D
    - Pitäisi vielä oppia käyttämään edes noita edellä mainittuja  :-[

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #56 : 27.05.2011 kello on 13:12 »
    Paremmin mulla Nokialaiset o tomineet, välillä on pitäny kokeilla joitain muitakin merkkejä (Ericsson, Siemens ja viimeisimpänä Samsung), mut aina palajan Nokialaiseen

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:19.11.2016 kello on 12:51
    Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #57 : 27.05.2011 kello on 13:35 »
    Itselläni on ollut työkäytössä Nokian N- sekä E-sarjaa ja olen tullut siihen lopputulokseen, että e-sarjalaiset on tarkoitettu paremmin kovaan käyttöön.
    Kuoret pysyvät kauemmin hyvässä kunnossa yms.

    Viimeisin N-sarjan Nokialaiseni oli N73 ja se meni puolessa vuodessa aivan ruokottoman näköiseksi. Myös kummallisia bugeja siihen tuli.

    Nyt on E72 ja edellinen oli E66.


    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
    Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #58 : 27.05.2011 kello on 17:23 »
    Itselläni on ollut työkäytössä Nokian N- sekä E-sarjaa ja olen tullut siihen lopputulokseen, että e-sarjalaiset on tarkoitettu paremmin kovaan käyttöön.
    Kuoret pysyvät kauemmin hyvässä kunnossa yms.

    Viimeisin N-sarjan Nokialaiseni oli N73 ja se meni puolessa vuodessa aivan ruokottoman näköiseksi. Myös kummallisia bugeja siihen tuli.

    Nyt on E72 ja edellinen oli E66.



    Näin ne käyttökokemukset menee ristiin. ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:46
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Matkapuhelimet
    « Vastaus #59 : 27.05.2011 kello on 18:15 »
    Meillä on töissä käytössä kännykkänä nokian c5 ja ne kyllä ihan nätisti sanottuna huonoja. Ei ole vielä yksikään ollut ehjänä koko takuuaikaa.Huonoin oli käytössä pari viikkoa ennenkuin hajosi. Jos joskus itse tarvitsisin vähän paremman puhelimen niin en kyllä osta nokialaista,on niitä sen verran tullut läheteltyä vaihtoon.
    Joupa,mulla taas pelittää c5 ilman mitään ongelmia ??? ;)Niinkuin mjo33400 sanoi,näin ne käyttökokemukset menee ristiin.