rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kuinkas moni aikoo.....?  (Luettu 6919 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.06.2018 kello on 22:00
Vs: Kuinkas moni aikoo.....?
« Vastaus #15 : 29.12.2012 kello on 19:03 »
Empä PAUKUTTELE ;D ;D

JÄTÄN SEN MIELELLÄÄN MUILLE ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #16 : 29.12.2012 kello on 19:05 »
Olen sen verran vanhanaikainen,että harrastus,mikä maksaa,jos siitä ei saa vastineeksi mitään hyötyä,on turhake,en tarkoita elämän arvoja,vaan materiaalista vastiketta !!

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
« Vastaus #17 : 29.12.2012 kello on 19:52 »
Annetaan muiden vaan paukuttaa  Thumb Ennen jotenkin aina päädyin ampumaan omat ja monien muidenkin rakettilajitelmat taivaantuuliin, kun eivät olleet enää yöllä riittävässä kunnossa, ei enää omia eikä muiden.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.04.2013 kello on 20:50
« Vastaus #18 : 29.12.2012 kello on 19:56 »
Sama täällä, soattaa tulla usseampikin.  :)

No eipä niitä tohi siästellä, antaaapi tulla vuan jos on tullakseen, kunhan ei varren kera lasettele  :D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.06.2018 kello on 22:00
« Vastaus #19 : 29.12.2012 kello on 20:14 »
Veeneestä löytyis pari vanhaksi mennyttä hätärakettia, mutko niitä ei saa pistää taivaan tuuliin ees uutena vuonna HÖ Thumbd

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.10.2024 kello on 22:29
  • häme
« Vastaus #20 : 29.12.2012 kello on 21:06 »
Minulla on neljä asiaa,mitä en ymmärrä: Rakettien ampuminen,golfin pelaaminen,laskettelu,ja pyydystä ja päästä kalastus,!!!!!!! Thumbd Thumbd Thumbd
Äläs nyt Perho-ukko. Nämähän on kaikki ihan perusteltavissa olevia asioita -> Raketteja pitää ampua, jotta muksut saavat elämyksen.
Laskettelu on ihan mukavaa ajanvietettä. Hiihtokin olisi, mutta jos ei jaksa, niin ei jaksa.
Pyydystä ja päästä kalastus sopii niille, jotka osaa kalastaa. Tämä siksi, että kalaa tulee niin PRKL paljon, ettei kertakaikkiaan tiedä mihin sitä laittaisi.
,, Ja tuo golffi, no sitä en ymmärrä itsekkään  ;)

• Vieras
  • Vs: Kuinkas moni aikoo.....?
    « Vastaus #21 : 29.12.2012 kello on 21:31 »
    Raketteja pitää ampua, jotta muksut saavat elämyksen.

Eiköhän lapset saane paremman elämyksen siitä kun menee katsomaan oman pitäjän järjestämää ilotulitusta joka alkaa meillä päin jo klo 21 joten nuoremmatkin lapset jaksavat olla ilotulituksessa mukana, näin me ollaan tehty jo vuosia.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:13
    « Vastaus #22 : 29.12.2012 kello on 21:36 »
    ruutukaavaaluella kun asuu niin ikkunasta kattelee kun toiset haaskaa rahojansa taivaan tuuliin

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:17.11.2025 kello on 11:18
    « Vastaus #23 : 29.12.2012 kello on 21:45 »
    Minulla on neljä asiaa,mitä en ymmärrä: Rakettien ampuminen,golfin pelaaminen,laskettelu,ja pyydystä ja päästä kalastus,!!!!!!! Thumbd Thumbd Thumbd
    Komppaan kyllä tuolla pyydystä ja päästä kalastuksella! Toinen on tupakan poltto jos turhimmista kysytään. Jo noita joku osaa hyvin perustella niin otetaan vastaan!
    Tupakan polttoa oon kokeillu ja tyhmäksi havainnut, mutta syötävät kalat oon syöny ja pienet päästänyt.
    Golffin peluu ja laskettelu ei mielestäni ole pahasta jos ei ihmiskunnalle tarpeellistakaan, mutta mukavaa harrastusliikuntaa

Rakettien ammunnasta olen aina todennut, että antaa muitten ampua rahansa taivaalle, mutta joka vuosi viimetinkaan olen sen rakettipussin hakenut.  ...sen katseen  jälkeen, etteikö meiilä oo mitään...
    lepsu äijä...
    m

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:30
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #24 : 29.12.2012 kello on 22:59 »
    Eikö sinulla ole laseja? >:(  Entäs jos pojat sanoo, että ei ammuta ennen kuin sinullakin on lasit.
    Totta kai mulla on,ihan oikeet rillit ja niiden päällä suojalasit.Jäi itsestäänselvyys kirjottamatta.Totta on että aika vaikea ois pojille perustella miks heidän pitää käyttää jos iskä ei käytä.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #25 : 29.12.2012 kello on 23:14 »
    Saman vuosikerran miehillä saman tyyppiset aatokset. Raketteja tunnustan ampuneeni nuorempana naapureiden kanssa, golfia olen kokeillut eikä ollut minun laji, laskettelua olen myös kokeillut enkä nähnyt siinä mitään mieltä. Niin kuin Tahko-Pihkala sanoi, konevoima vie ylös ja vetovoima tuo alas. Lisäksi en ymmärrä joko-jokopalloa, jäällä luistimet jalassa tappelemista, suomalaista potkupalloa jne.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #26 : 29.12.2012 kello on 23:25 »
    katselen vain muiden paukkuja
    ikinä ei meitillä ole paukkuja osteltu
    mutta sädetukkuja joskus on polteltu
    on kyllä harrasteltu laskettelua Thumb
    ja muistan eräänkin uuden vuoden yön
    kun oli rinne auki
    ja tultiin niitä alas rakettejen paukkuessa
    oli aikas ainut kertaista minulle ja kultsille :)
    mutta tämä oli silloin
    monta kiloa sitten
    kun niveletkin  toimi ja oltiin intoa täys
    tuohon harrastukseenkin
    nyt vain kaiholla niitä aikoja muistelen :'(

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #27 : 30.12.2012 kello on 13:51 »
    Meinaan ampua jonkin verran :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.07.2024 kello on 20:50
    « Vastaus #28 : 30.12.2012 kello on 13:56 »
    Mennään reilun puolen kilometrin päähän kattomaan kun Paavolan Ns ampuu raketit. Ilmaista ja turvallista Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #29 : 30.12.2012 kello on 14:00 »
    Naapurikimppaan pitää osallistua kympillä, vaikka itte en haluaisi. Näkymätön sosiaalinen paine ja lasten mielenkiinto ratkaisevat.

Laita huvi moottorikelkkailu siihen rimpsuun myös.  :)

Nokitetaan: 95% suomalaisista kesätapahtumista ja televisio-ohjelmista, yleiset leirintäalueet sesonkiaikaan, Tuuri, tanssirehvit... jotain muutakin saattaisi olla, mutta en uskalla mainita tässä.  ;D

Golf voisi olla mielenkiintoistakin, mutta kallista, aikaavievää ja lajin imagossa olisi sietämistä.