rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Sähkötupakka  (Luettu 23417 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #45 : 10.01.2015 kello on 13:53 »
    Aivan mahtava vekotin,kokeilin sellasella halpavekottimella,oli vähän tuntua että vois toimia niin tilasin kunnon vehkeet ja nikotiinit...nyt helmikuussa kolme vuotta ilman analogista norttia ja nikotiini vahvuuskin tippunut  Thumb ennen meni kaks puol askia päivässä äl ämmää...

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #46 : 10.01.2015 kello on 18:17 »
    Olisikos kellään heittää hyvää linkkiä toimivaan sähkötupakkaan ja tietysti nikotiinillisiin, siis jollain jolla on omakohtaista kokemusta käytöstä. Tartteis ruveta hillitsemään tuta tupakin imemistä ja tämä voisi olla mulle helpoin keino, usein kun tulee tavantakia nortti sytytettyä.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:31
    • Kainuu
    « Vastaus #47 : 10.01.2015 kello on 18:38 »
    http://www.finnvape.com/product/834/
    Tuota minä oon luputtanu reilu kolme kuukautta. Ei vielä ole tuntunut että pitäisi vaihtaa. Tos on kaksi "kokonaista" sähkötupakkaa niin toinen voi olla latuussa ja toinen käytössä. Nikotiinit löytyy siitä firman aloitussivulta +merkistä kun aukaisee

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:27.06.2025 kello on 11:37
    « Vastaus #48 : 10.01.2015 kello on 19:10 »
    Itse tilasin Joulun alla tuollaisen  http://vapefun.eu/store/aloituspakkaukset/ego-ce4-aloituspakkaus-ego-kotelossa.html   ja sähköpiipun samasta firmasta mutta tätä on tullut imeskeltyä siitä asti ( piippu ei ollut ihan yhtä kätevä ) ja muutama  sikari päivässä lisäksi ja "hyvin" on toiminut ja tupakit on jo jäänyt pois  . . .

Tuo maku  http://vapefun.eu/store/nikotiininesteet-sahkotupakkaan-1533518543/suprem-e-nikotiininesteet/first-pick-tabacco-nikotiinineste-12-ml.html   ainakin omaan suuhun mukava mutta maku asioista ei kannata kiistellä eikä siitäkään että jotku on kovia sällejä ja lopettaa kerrasta tee sillai kun itsestä hyvältä tuntuu ja muista et varmaakin oot niin mukava kaveri että mitä sitä suotta "kiusaamaan" kun homman ( tupakinpolton lopettamisen / vähentämisen ) voi tehdä tällain "pehmeästikkin" . . .

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29
    « Vastaus #49 : 10.01.2015 kello on 20:32 »
    Finnvapen kanssa olen itsekin asioinut useamman kerran,luotettava suomalainen firma ja kattava nestevalikoima.
    Kyllä yllä olevillakin laitteilla alkuun pääsee vaikka ovatkin ns vanhanaikaisia edellisen sukupolven laitteita,toisaalta monelle voi tulla pettymyksenä koska niiden suorituskyky ei ole kummoinen ja noissa clearomisaattoreiss a on aika usein ongelmia.
    Jos lompakko antaa periksi niin puolet lisää ja maku sekä höyryntuotto nousee suunnilleen saman verran
    http://www.finnvape.com/product/991/aspire-premium--aloituspakkaus

Tuosta jos vielä panostetaan puolella eli hintaluokkaan 150€ niin joku 30W boximodi ja siihen nokkaan kanger subtank niin ei tarvitse heti olla kalustoa uusimassa.
    Kaikilla pääsee alkuun mutta nälkä kasvaa helposti syödessä joten isompi panostus heti alussa maksaa luultavasti itsensä takaisin.

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 11:57
    « Vastaus #50 : 10.01.2015 kello on 21:25 »
    Kun näitä tuotteita ostaa niin vanheneeko ne jossain vaiheessa?

• Karavaanari
    « Vastaus #51 : 10.01.2015 kello on 21:32 »
    Mikäli tarkoitat nesteitä niin pulloissa on säilyvyys merkittynä,yleensä joitakin vuosia.
    Itse en ole valmiita ostanut ainakaan vuoteen niin en muista varmaksi,mikäli sotkee nesteet itse kuten minä teen niin nikotiini pohjien parasta ennen on yleensä 4-5v eteenpäin,toki pakastamisella säilyy vieläkin pitempään.
    Sama koskee maku tiivisteitä.

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #52 : 11.01.2015 kello on 20:33 »
    Nyt on sähkökessua tilattu, katotaan kuin jannulle käy Thumb. Kiitokset linkittäjille, finvapelta tilasin ja nyt vaa ootellaan postia.

• Karavaanari
    « Vastaus #53 : 11.01.2015 kello on 21:03 »
    Jos olet pitkään tupakoinut niin nesteen vahvuudeksi suosittelen 18mg nesteitä alkuun.
    Mikäli ne tupakkamaut tökkii niin hedelmät/sekoitukset toimi ainakin itselleni hyvin.

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #54 : 11.01.2015 kello on 21:12 »
    Juu tollaista 18mg nestettä tilasin, otin menttoolina kun aattelin että se nyt  ainakin pitäisi mennä. On tässä jo keretty yli 15vuotta tupruttamaan.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:31
    • Kainuu
    « Vastaus #55 : 12.01.2015 kello on 08:10 »
    Nyt tää menee välineurheiluksi, piti tilata tuo JPS:n linkittämä premiumi. Omana kokemuksena tuo 18mg meinaa "käydä kurkkuun ja yskittää" mutta lienee yksilöllistä. Mentholi röökiä vuosikausia vetäneenä itse pidän tuosta Liquan two mints tökötistä mutta nää on makuasioita...

• Karavaanari
    « Vastaus #56 : 15.01.2015 kello on 07:48 »
    Nikotiini vahvuus tosiaan antaa sen kurkkutuntuman,itse olen alentanut nikotiinin 4mg tasolle jolloin kurkkutuntumaa ei enää paljon ole,enkä sitä enää kaipaakaan.
    Muutama päivä meni alussa itselläkin yskiessä koska sähkötupakassa ei ole mitään kurkkua puuduttavia aineita mutta se menee kyllä ohi ja jos ei mene niin sitten vaan miedompaa nestettä tilalle.

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #57 : 19.01.2015 kello on 20:09 »
    Nonnii nyt on sähkönortit saapuneet ja ekat henkoset nykäisty, sellaista rupesin pohtimaan jotta kuinka tuota kuuluu "polttaa", poltellaanko siitä kuten normitupakkia hissuksiin vai vetästäänkös vaan muutamat hatsit jottei tuu nikotiinimyrkytystä . 8) 8)

• Vieras
  • Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #58 : 19.01.2015 kello on 20:18 »
    Nonnii nyt on sähkönortit saapuneet ja ekat henkoset nykäisty, sellaista rupesin pohtimaan jotta kuinka tuota kuuluu "polttaa", poltellaanko siitä kuten normitupakkia hissuksiin vai vetästäänkös vaan muutamat hatsit jottei tuu nikotiinimyrkytystä . 8) 8)
           "polta" uunissa ;)

• Karavaanari
    « Vastaus #59 : 19.01.2015 kello on 21:03 »
    Voi höyrytellä ihan niinkuin itsestä tuntuu,jos on hyvä neste niin mikä ettei pitempään kerralla kuten tavallistakin tupakkaa.
    Nikotiinihän näissä imeytyy hitaammin kuin ns analogisessa.
    Itse olen oppinut tyylin jossa esim telkkaria katsoessa otan muutamat höyryt silloin tällöin.
    Jos käyttää makusekoituksia tai hedelmä nesteitä niin tuo tuoksu ei silloin ole ongelma.
    Jos höyryät ulkona ota huomioon että e-neste jähmettyy pakkasessa,mitä enemmän vg pitoista se on sitä herkemmin.
    Jotta välttää atomisaattorin kuivana käymisen pakkasella tuosta kähmettymisestä johtuen niin "piippu" takin sisätaskuun.
    Siitä se lähtee ja jos tahtoa on niin tupakoinnin lopettaminen jopa todennäköistä,pari eka päivää hankalimmat.
    Hyviä höyryjä  Thumb