Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauton lukitus
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.12.2012 kello on 23:02 ---Idea on löytää oikea johtosarja ja esim nuppineulalla yhdistää oikeat johdot työntämällä neula niitten läpi. Eiköhän tuo onnistu kaikissa autoissa joissa sähköinen keskuslukitus jos tietää missä johdot kulkee.
--- Lainaus päättyy ---
Kun ei oo Voortissa kaukosäädintä, ainoastaan sellanen nelikulmanen tappiavain. Suapi auki kun rikkoo ikkunan...
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy - 17.12.2012 kello on 23:32 ---Aukeeako toi sit normaalisti kaukoohjaimella? Mikäs idea tossa sit on, lapsilukko?
Täytyy koittaa onko omassa tollasta.
Sivuoven turvalukko on ovenkahvassa siksi siinä ei mene aikaa kuin pari sekuntia Thumb ja etuovien katkasian voi sijottaa minne itte haluaa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tuo estää ovien, myös tavaratilan ovien aukaisemisen sisäpuolelta. VAGin hlöautoissa sama toiminto.
Ikkunan kautta pääsee sisälle ja ulos, mutta hankaloittaahan tuo esim tavaran purkua jos ei ovet aukea, hidastaa ja herättää huomiota vähintään.
Rauno:
Itse rakensin muovipintaisesta vaijerista, 4 kpl sakkeleita ja munalukosta etuovien väliin lukituksen ja hyvin toimi ainakin viime Euroopan reissulla.
Sakkeleitten päät hakkasin vielä läjään ja teippasin erkkarilla, niin ei naarmuta paikkoja. asunto-osan ovessa on ulkopuolella lukollinen salpa.
http://www.biltema.fi/fi/Rakentaminen/Vaijerit-ja-teraslanka/Terasvaijeri-19084/
"Masi":
Omasta entisestä transit alustaisesta ( vm.2007 ) sai etu-ovet lukittua avaimella keskuslukon kautta sisältäkin avaamattomaksi. Ensimmäinen painallus lukitsi ovet normaalisti ja toinen painallus lukitusnapista laittoi n.s. lapsilukon päälle
Aakku:
Onko kaikilla tuollaisia virityksiä? :o
Mä en taida enää uskaltaa lähteä minnekään. Mulla kun ei ole muuta, kuin nuo vakiojutut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta