Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauton lukitus
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.12.2012 kello on 23:33 ---Suapi auki kun rikkoo ikkunan...
--- Lainaus päättyy ---
Jos jättää ovet auki, niin ehkä ei mitään rikota. ;)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.12.2012 kello on 18:46 ---Onko kaikilla tuollaisia virityksiä? :o
Mä en taida enää uskaltaa lähteä minnekään. Mulla kun ei ole muuta, kuin nuo vakiojutut.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, ei ole. Toki asuinosan sidon sisältä kun auto ei ole käytössä, yksi murto sen kautta riitti minulle. Olen edelleen sitä mieltä, ulos on päästävä nopeasti jos jotain sattuu ja kaikenmaailman aikaa vievät lisälukitukset voi olla kohtalokkaita.
Cowboy:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 18.12.2012 kello on 19:13 ---kaikenmaailman aikaa vievät lisälukitukset voi olla kohtalokkaita.
--- Lainaus päättyy ---
Tai sitten niitten puuttuminen! kun on luoti otsassa tai puukko rinnassa :laugh:
Tosi asia on että jos lisälukitukset on sellaset että niiden purkamisessa menee hirveesti aikaa niin saattaa koitua kohtaloksi, onneksi omat on sellaset että aikaa menne 2sekuntia niin on purettu :laugh: :laugh: :laugh:
88k5:
Mikäs on muuten luvattomalle sisääntulijalle helpoin tie? Ulos pääsee sitten ovista.. ;)
Sen avaamiseen ulkopuolelta ei kummoista voimaa tarvita, ja osassa vehkeistä apuvälineet ovat takaseinässä valmiina..
Alan:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta