Tuppaa tuo päivärytmi mennä sekaisin aina välillä tämmösellä tyhjäntoimittaja vököstelijältä eilen ehtoolla nukahdin jo ilta kuudelta ja heräsin yöllä klo 1 kirjan lukasin pian loppuun joten orgin juttuja lueskelemaan ajan kuluks
Tahtoo nää orgin keskustelut mennä usein rataa
Aiheen aloittaja aloittaa vaikkapa otsikolla
Suodatin vai pannujauhatusta MokkaMasteriin ?
vastaaja 1: Käytän aina JuhlaMokkaa se on parasta ja tietysti tummapaahtoista
vastaaja 2: Minä en juo kahvia ollenkaan siinä on kofeiinia vaan teetä se on terveellisempää
vastaaja 3: Tee on parhaimmillaan kun sen hauduttaa posliinikannussa
vastaaja 4: Joo ja ilmanmuuta Lipton teetä extra indian spesiaal
vastaaja 5: Parhaan vihreän teen olen juonut Marokolaisessa pasaarissa vuonna 2003 oli tosi terveellistä
vastaaja 6-17: juovat sitten teetä ympäri maailmaa yrttiteestä mustaan teehen ja jotkut kaakaotakin jotku ottaa bisseekin 15 vastauksen verran
Vastaaja 18: Välillä hieno musiikkiesitys vaginasta
vastaaja 19: Minulla kulkimessa hyvä keitin kaasuhellalle tosi näppärä
vastaaja 20: minulla 230v keitin 1000w:n inventerin persiessä
vastaaja 21-96:käyvät sit kinaten kaikki inventerit, myyjät ja hinnat läpi
Monet kerkee välissä korjaamaan otsikon kirjoitusvirheenkin ja heittämään mukavan vitsin joukkoon
............
Aiheen aloittaja kiittää vastauksista ja kysyy sit kaupan tädiltä kumpaa jauhatusta MokkaMasterissa käytetään johon täti asintuntijana vastaa "suodatinjauhatusta"
Suodatin jauhatus Juhlamokkaa suodatinsuppilon läpi lirutetaan suoraan kuppiin.
Vesi kuumennetaan ajotauoilla tai piuhan päässä, inven kautta veden keittimellä, muuloin kaasulla.
Tee haudutetaan ryssänmaalta tuodusta irtoteestä.
Vihreä tee on emännän juttu.
Niin, ja vaginamusiikki. Jos se tarkoittaa sitä että emäntä kahvia odotellessa soittaa musiikkia vaginalla. Se on jäänyt kuulematta.