Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastus

<< < (17/20) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.12.2014     kello on 09:58 ---Olen ihan omistanutkin Toyotan ja senkin jälkeen muutamaan otteeseen koeajanut ostomielessä (koeajon jälkeen ei ole vain tullut halua ostaa) ja Jenkeissä vuokrannut ja ajellut pitkiäkin pätkiä.
Pitääkö vielä olla enemmän kokemusta aiheesta jotta asiasta voi kirjoittaa  :-X

Nelivedoista en ota kantaa puoleen tai vastaan. Molemmilla taitaa päästä eteenpäin ja kummallakaan ei ole kunnollista nelivetoa Suomalaiseen maastoon, maantiellä pärjää molemmilla.

--- Lainaus päättyy ---
Minullakin on ollut, useita. Töissä ajoin monilla yksilöillä. Vaikkapa suomen eka hiace oli ensimmäinen. Mun tiimissä pojat valitteli mulle että p*rse kastuu kun hiacen sisälokasuojat ruostui puhki tuossa -90 luvulla. No otin heille VW:t seuraaviksi.

Joku kuvittelee puhuvansa viisaita vaununvedosta, vaikka on ihan harrastaja aloittelija. Viemäs raukkaa tarkoitin  :P

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.12.2014     kello on 10:21 ---Huonoa tuuria sen vain on oltava kun Ameriikassa on tyydyttävä Aasian ihmeisiin.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä yhteistä on USA:lla ,Japanilla ja Venäjällä.
Kaikissa edellämainituissa tehdään Camryja  :-*

Suomessa ei edes myydä

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.12.2014     kello on 13:14 ---Mitä yhteistä on USA:lla ,Japanilla ja Venäjällä.
Kaikissa edellämainituissa tehdään Camryja  :-*

Suomessa ei edes myydä

--- Lainaus päättyy ---

Joo, tiedän tuon mutta mitä siitä, me suomalaiset ollaan kansa joka haluaa sillä rahalla mitä autoonsa laittaa niin sen pitää olla jotain muuta kuin aasialaista, mieluiten Sitä Premiumia.

Nuo sun hymiöt on aika tuhmia, laita noita hymiöitä Sipulle, Virpille ja Kaijalle, älä meille äijille...kiitos.  ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 11.12.2014     kello on 13:00 ---Appiukolle on vaihdettu Avensikseen moottori kun auto oli 7v vanha ja 200tkm ajettu. Koko homman maksoi Toyota. Samoin naapurin Rav4 on vaihdettu moottori firman piikkiin. Noissa 06-09vm alumiinilohkoissa on ollut joku teko virhe. Vedet alkaa tulemaan ilmanputsarista pihalle. Moottorin liiallinen tyhjäkäynti ilmeisesti syypää. 09vm uudemmissa vikaa ei enään ole.

--- Lainaus päättyy ---
Vikahan oli kai siinä että kannen pultit liian pitkät (eli porausreikä liian matala) Hesassa taksarit hiotutti kannen ja lyhensivät pultteja ette pultti jää kantamaan pohjaan.
Heille ei nimittäin takuuseen näitä korjattu

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.12.2014     kello on 13:17 ---....hiotutti kannen ja lyhensivät pultteja ette pultti jää kantamaan pohjaan.
Heille ei nimittäin takuuseen näitä korjattu

--- Lainaus päättyy ---

Auttoiko tuo sitten vai laittoivatko heti auton kiertoon ?

Ei mikään ihme että Toyotaa näkee heikosti taksissa, Toyota itse on antanut hyvän syyn olla laittamatta enää Toyotaa.  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View