Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastus

<< < (16/20) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.12.2014     kello on 09:58 ---(koeajon jälkeen ei ole vain tullut halua ostaa) ja Jenkeissä vuokrannut ja ajellut pitkiäkin pätkiä.

--- Lainaus päättyy ---

Hmm...koeajo ei tuottanut mitään AHAA-elämystä mutta kuitenkin niistä monista vuokraamon autoista juuri Toyotan olet aina ottanut. Miksi suotta maksaa jos edes koeajaminen ei ole ollut "kivaa".  ::)

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.12.2014     kello on 10:09 ---Hmm...koeajo ei tuottanut mitään AHAA-elämystä mutta kuitenkin niistä monista vuokraamon autoista juuri Toyotan olet aina ottanut. Miksi suotta maksaa jos edes koeajaminen ei ole ollut "kivaa".  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Miksi arvelet että olen ottanut tai valinnut Camryn siitä rivistä? Jalkasin kun ei viitsi kauas lähteä ja jos hotellin vieressä olevasta vuokraamosta ei muuta löydy niin siihen on tyydyttävä... Muut ovat ehtineet valita ennen minua. Ja vuokraamot määräytyy sen mukaan mihin firmalla on sopimukset.

Lisäksi tuo "aina ottanut" ei taida perustua tietoon vaaan mutuun... Yleensä onnistun valitsemaan jotain mielekkäämpää mutta joskus valinnan vara on vain niin surkea. Viimeiksi muutama viikko sitten New Orleansin kentän Avis ei voinut minulla tarjota kuin Kian. Sillä sitten mentiin. Pääosin noilla kentillä ei mitään kovin erikoisia kaaroja ole tarjota, yritän kuitenkin aina löytää jotain speciaalia jos sitä suinkin on tarjolla.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.12.2014     kello on 10:15 ---Lisäksi tuo "aina ottanut" ei taida perustua tietoon vaaan mutuun...

--- Lainaus päättyy ---

Jeps, ihan puhtaasti mutuun perustuu KAIKKI ulkomaihin liittyvät jutut minun osalta ja hiukka tuollaisen käsityksen ensin sain että otat vain ja ainoastaan Toyotan jos vuokraamosta on auto alleen otettava. Huonoa tuuria sen vain on oltava kun Ameriikassa on tyydyttävä Aasian ihmeisiin.

kimi:
Toyotalla on kautta aikojen ollut oma tapansa suhtautua takuuasioihin. Aikoinaan niitten 1,3 koneessa jakopään hihnat ei kestänyt suomen oloja ja hihnat sekä hihnapyörät vaihdettiin leveimpiin. Vaimolla oli tuolloin sellainen ja se ei ollut merkkihuollossa käynyt useaan huoltoon ja oli siis vaihtamatta. Varaosamyyjä kysyi oliko nuo vaihdettu vaimon autoon kun aioin hihnan vaihtaa ja eihän se ollut. Huvikseni kysyin maahantuojalta miten tällaisessa tapauksessa ja nuo vaihdettiin ilmaiseksi merkkihuollossa. Kone tai kansiremppaa ei oltaisi kustannettu koska takuu oli ollut ummessa pitkään ja huoltoja ei oltu tehty merkkihuollossa. Tämä tapahtui 80 luvun lopussa, auto muistaakseni mallivuotta -84.

Topelius:
Appiukolle on vaihdettu Avensikseen moottori kun auto oli 7v vanha ja 200tkm ajettu. Koko homman maksoi Toyota. Samoin naapurin Rav4 on vaihdettu moottori firman piikkiin. Noissa 06-09vm alumiinilohkoissa on ollut joku teko virhe. Vedet alkaa tulemaan ilmanputsarista pihalle. Moottorin liiallinen tyhjäkäynti ilmeisesti syypää. 09vm uudemmissa vikaa ei enään ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View