Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastus

<< < (15/20) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: vanishing point - 10.12.2014     kello on 15:31 ---Tänään tankki vaihdettu takuuseen, kiitos vinkistä!! Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Catiskalle   ""Puhutaan ja huhutaan vaan kukaan ei ole itse sitä nähnyt..."" paitsi yllä  vanishing point  Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.12.2014     kello on 07:55 ---Toisin sanottuna pidetään kestävän auton mainetta yllä valmistajan sponssaamana. Samaa romurautaa kuin kaikki muutkin? Olikos se näin?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, osuit täysin asian ytimeen KEV.

Papukaijamerkin saisit jos täällä sellainen hymiö olisi tarjolla.

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.12.2014     kello on 07:57 ---Ei työkaverin lantikkaan ainakaan takuuna tullut mitään kun 5 vuoden ja 211tkm kohdalla meni turbo ja venttiilinnostajia vaihtokuntoon.

--- Lainaus päättyy ---

Se tuo mainitsemani Toyotan diesel on 2.2:nen joita on vaihdettu takuuseen jopa noihin kuusi-seitsemän vuotta vanhoihin autoihin, yhden RAV4:sen itse tiedän ainakin, ilman huhuja.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 11.12.2014     kello on 08:10 ---Catiskalle   ""Puhutaan ja huhutaan vaan kukaan ei ole itse sitä nähnyt..."" paitsi yllä  vanishing point  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Minulle se on edelleenkin vain netistä luettu huhu...

En tunne tapausta ja henkilöä, joten vqik huhu minulle. Omassa tuttavapiirissä on Toyotan omistajia jokunen, heitä moinen onni ei ole potkinut.

-------:
Johan täällä Toyotaa mollaa sellaset miehet, jos ei koskaan edes kokeilut sellaista.. On toyotissa ainakin neliveto, toisin kuin volvoissa.. Kummastuttaa kun volvo miehet luimistelee vaunun takana vesikeleillä leirintä alueella. Vissiin jäävät odottamaan poutasäitä, jotta uskaltautuvat kokeilemaan kuivalla awd:tä.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 11.12.2014     kello on 09:53 ---Johan täällä Toyotaa mollaa sellaset miehet, jos ei koskaan edes kokeilut sellaista.. On toyotissa ainakin neliveto, toisin kuin volvoissa..

--- Lainaus päättyy ---
Olen ihan omistanutkin Toyotan ja senkin jälkeen muutamaan otteeseen koeajanut ostomielessä (koeajon jälkeen ei ole vain tullut halua ostaa) ja Jenkeissä vuokrannut ja ajellut pitkiäkin pätkiä.
Pitääkö vielä olla enemmän kokemusta aiheesta jotta asiasta voi kirjoittaa  :-X

Nelivedoista en ota kantaa puoleen tai vastaan. Molemmilla taitaa päästä eteenpäin ja kummallakaan ei ole kunnollista nelivetoa Suomalaiseen maastoon, maantiellä pärjää molemmilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View