Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastus

<< < (18/20) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.12.2014     kello on 13:25 ---Auttoiko tuo sitten vai laittoivatko heti auton kiertoon ?

Ei mikään ihme että Toyotaa näkee heikosti taksissa, Toyota itse on antanut hyvän syyn olla laittamatta enää Toyotaa.  :-\

--- Lainaus päättyy ---
Ainakin yksi teki 100.000:ssa ja piti autoa useamman vuoden.
Eivät stadin taksit muutenkaan pidä kauaa, juuri oli 3v vanha myynnissä, juuri sisäänajettu 450.000km

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.12.2014     kello on 13:17 ---Joo, tiedän tuon mutta mitä siitä, me suomalaiset ollaan kansa joka haluaa sillä rahalla mitä autoonsa laittaa niin sen pitää olla jotain muuta kuin aasialaista, mieluiten Sitä Premiumia.

--- Lainaus päättyy ---

Älä nyt taas yleistä. Toyotan suosio suomessa on uskomattoman iso ja varmasti itse huomasit ettei samaa suhdetta huomaa kun rajan yli on ajanut.
Meilläkin on perheessä tuota merkkiä ollut joitakin ja teknisesti toimivia ne on ollut, mutta pirun tylsiä.  En tiedä mitä Premiumilla tarkoitat koska aika samasta muotista ne autot nykyään on.

MCL:
Toyotan perusominaisuus on vähäinen kyky aiheuttaa käyttäjässään AHAA tai VOI XittX kommentteja.

Takuu toimii kolme vuotta erinomaisesti, tämän jälkeen tuntuu että mahdollisiin virhevastuuvaatimuk siin arvotaan lopputulos.

Mikäli arvonnassa Toyotan Keski-Euroopan takuukäsittelyosast olla tulee myöntävä vastaus, niin välillä korjataan tehtaan piikkiin ikivanhojakin Toyotia kun vaan kehtaa kysyä.
Mikäli takuuosaston lottokone päätyy kielteiseen vastaukseen, niin sen jälkeen korjaus ei onnistu kuin omasta lompakosta maksaen tai viranomaispäätöksen kautta.

vanishing point:

--- Lainaus käyttäjältä: 560FMK - 10.12.2014     kello on 23:03 ---Vai vaihtaa ne takuuseen näitä vanhanakin? Vaatinee täyden huoltovihkon Toyota-leimoilla? Mä vaihdoin meitin Versoon tankin pari vuotta sitten juurikin 7 vuoden iässä, tosin metrejä oli jo 450tkm. Löytyi romikselta -09 mallin tankki vain muutaman tuhannen ajetusta autosta satasella, joten ei paha. Uus olis ollu Toyotalla liki 500€.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.12.2014     kello on 04:38 ---Ei niitä Toyota leimoja tarvitse olla mutta isommat huollot pitäisi jollain huoltoliikkeellä tehdyn kuitenkin, en tiedä tosin tuon tankin suhteen tarvitseeko sitä varten. Toyotallahan on tapana että maineesta pidetään kiinni ja siten myös "takuu" on pitempi kuin se kolme vuotta.

Jokainen lie kuullut niistä diesel koneista joita on vaihdettu jopa kuusi - seitsemän vuotta vanhoihin autoihin.....takuus een, eli pitäisikö tässä sanoa, takuita on kahdenlaisia ja tuo Toyotan takuu on sitten ihan omaa luokkaansa.  Thumb jeps...Toyotallahan tässä ajellaan.   ;D

--- Lainaus päättyy ---
Huollot tehty ajallaan, ei kaikkia Toyotalla. Olis kai jääny tankki vaihtamatta takuuseen ellei vaimo olis käyttäny autoaan huolloissa niin tunnollisesti.

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.12.2014     kello on 08:26 ---Minulle se on edelleenkin vain netistä luettu huhu...

En tunne tapausta ja henkilöä, joten vqik huhu minulle. Omassa tuttavapiirissä on Toyotan omistajia jokunen, heitä moinen onni ei ole potkinut.

--- Lainaus päättyy ---
Vaimolta sellaiset terveiset että Tervetuloa katsomaan paikan päälle jos noin epäilyttää ;D. Voin ajaa auton ajosilloille niin pääset itse katsomaan uutta tankkia. Laita yv:tä niin saat osoitteen ja sovitaan aika! Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: vanishing point - 11.12.2014     kello on 17:36 ---Huollot tehty ajallaan, ei kaikkia Toyotalla. Olis kai jääny tankki vaihtamatta takuuseen ellei vaimo olis käyttäny autoaan huolloissa niin tunnollisesti.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitä vaimoa Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View