Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Eläkkeelle, vai superkarttuman keruuseen?

<< < (6/15) > >>

perho-ukko:
 Yrityttäjä eläke tuli vasta 70 luvulla,sitä ennen olevat yrittäjät eivät kartuttaneet eläkettä,en muista tarkalleen,joskus vuosikymmene lopulla,on minulla Tapiolan päätös asiasta,jossakin !!!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  1.12.2012     kello on 17:10 ---Mä haluaisin siirtyä eläkkeele, mutta kun
vasta ensi vuonna täytän 60v.

Voiko sitä noin nuorena jäädä pois
työ-elämästä?

Onhan noita työvuosia jo 43 takana.

--- Lainaus päättyy ---

Jos Jyrkiltä kysyt, ei voi. Vanhojen pitää olla työssä, ja nuorten työttömänä.  ::)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  1.12.2012     kello on 17:16 ---Jos Jyrkiltä kysyt, ei voi. Vanhojen pitää olla työssä, ja nuorten työttömänä.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Jyrki on talousmiäs. Kun ei nuoret oo  töissä, ei niille kerry eläkettäkään, tulee pitkässä juoksussa halvemmaks!  ::)

mjo33400:
Minulla eläkekertymä alkoi 23 vuotiaana vuonna -73. Olin ollut töissä jo silloin 8 vuotta, mutta kun jouduin pois työelämästä niin olin 54 vuotias. Tärkeintä on se, että eläkertymän 30 vuotta tuli täyteen ( täyseläke ) kun olin samalla työnantajalla 38 vuotta ja 2 kk.
Puhutaan paljon, että eläkeläisen verot on korkeita, mutta en maksa veroja kuin 21,5 %, en pidä sitä korkeana. Eläke ei ole huono, jos ei nyt niin hyväkään. Nettoeläke on tärkeämpi kuin prutto.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  1.12.2012     kello on 17:26 ---Minulla eläkekertymä alkoi 23 vuotiaana vuonna -73. Olin ollut töissä jo silloin 8 vuotta, mutta kun jouduin pois työelämästä niin olin 54 vuotias. Tärkeintä on se, että eläkertymän 30 vuotta tuli täyteen ( täyseläke ) kun olin samalla työnantajalla 38 vuotta ja 2 kk.
Puhutaan paljon, että eläkeläisen verot on korkeita, mutta en maksa veroja kuin 21,5 %, en pidä sitä korkeana. Eläke ei ole huono, jos ei nyt niin hyväkään. Nettoeläke on tärkeämpi kuin prutto.

--- Lainaus päättyy ---
    Tuo on totta,nettoeläke on se,mikä on tärkein,meillä mamman kanssa 0% !!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View