Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.11.2012 kello on 19:27 ---kun ei mennyt kaaliin vuokraajille,konetta ei saa sammuttaa kuumana!!! ???
--- Lainaus päättyy ---
Kaveri vuokrasi vanhaa Ducato-Matkaajaa ja sai maksettavakseen ison remonttilaskun. Vuokraaja oli onnistunut Puolassa sulattamaan männät, kun oli sammuttanut koneen kuumana. Kuljetuskulut maksoi vakuutus, mutta koneremonttia ei.
Kerran olen vaunua lainannut kaverin vaalikiertueelle, mutta oli mokoma liimannut oman numeronsa ikkunoihin eikä ollut irroittanut tarroja. Onneksi näin, olisivat ehkä ikkunat olleet entisiä. Sain tarrat pois liuottimella. Paikallinen moottoripyöräkerho kysyi kerran vaunua vuokralle, kun tiesivät, että minulla on vaunu ja auto. Vastaus oli jyrkkä ei! Ei ole tullut mieleenkään, että autoa lainaisin tai vuokraisin, mutta eipä ole kukaan kysynytkään.
Edit: Lainaus korjattu, admin
Aakku:
Minä en lainaisi, tai vuokraisi mitään ajokkiani. En edes tutuille.
Se on vain tosiaan niin, että ei se tavara lainatessa parane.
Vanha sanonta on, että elä ainakaan lainaa betonimyllyä, tai vaimoa. Molemmat tulee takuuvarmasti mokot sisällä takaisin.
Alan:
Isoisävainaa, kova mettämies, sanoi aikanaan, että koiraa, asetta ja akkaa en lainaa. Tuossa järjestyksessä.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.11.2012 kello on 09:50 ---Isoisävainaa, kova mettämies, sanoi aikanaan, että koiraa, asetta ja akkaa en lainaa. Tuossa järjestyksessä.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
miten munst tuntuu
että toi järjestys on vieläkin voimissaan ;D ;D ;D
Cowboy:
Juu en anna lainalle / vuokralle matkailukotiani!
Ostin heinäkuussa -12 ekan matkailuauton jo seuraavana päivä kysyttiin lainaksi, sanoin että oon menossa viikonloppuna testaa sitä että ei käy.
No seuraavana viikoloppuna taas kysyttiin lainaksi parilta taholta ja taas annoin saman vastauksen.
Kun en ollut ite menossa mihinkään niin sanoin että autossa on vähän vikaa että sitä pitäis korjata ekana, eipä kaveri ehottanut että hän vois korjata sen vuokrausta vastaa, että sillein ( autossa ei ollut oikeesti mitään vikaa )
Kyseliöitä tuntuu löytyvän mut nyt sanon että autossa on niin paljon hekilökohtaista tavaraa enkä rupee niitä sieltä pois ottaa kun aikaa menis niin paljon, ja tää on tepsinyt tosi hyvin.
Kun ostin ihan uuden matkailuauton vähän aikaa sitten niin kyselyt loppu kokonaan :P
Yhtään tavaraa en oo saanut parempana takas kun oon lainannut, tarinan opetus ÄLÄ LAINAA
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta