Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen

(1/12) > >>

Mrs. Robinsson:
Miten on, vuokraatteko sukulaisille, ystäville, naapureille ? Siis mä en tajua, onko toi auto nyt ollut meillä kolme viikkoa, niin kyllä sitä on jo tilattu vuokralle. Tietääkseni minä en ole pystyttänyt pihalle kylttiä, että "vuokralle annetaan matkailuauto", en myöskään ole ilmoitellut missään muuallakaan että se olisi vuokrattavissa. Kaiken huippu oli tänään kun naapuri, jonka kanssa ollaaan siis vaan "hyvän päivän tutut", sanoi tulevansa vuokraamaan sitä  :laugh:

Mä olen kyllä sitä mieltä, että välit säilyy huomattavasti parempina, kun ei tarvitse ruveta riitelemään korvausvastuista jos ja KUN käytetyssä autossa jotakin hajoaa reissussa. Vanhaa sanontaa mukaellen: : "sinä kysyt autoa vuokralle, minä en anna, sinä hapan. Minä annan sinulle auton vuokralle ja jotain särkyy, minä hapan. Parempi sinä hapan"  :P

ihaa:
ei missään nimessä kannata yksityisen mennä vuokraamaan omissa nimissään olevaa kalustoa, onnettomuus jos tapahtuu niin kaikki menee sitten sinun vakuutuksistasi...j a arvaa vaan pidetäänkö sitä vuokrapeliä kuin omaa.

Vuokrattavaksi, ei missään nimessä. Thumbd

iso-juuso:
En minäkään vuokraisi. Toisten tavaraa ei pidetä kuten omaa. Mukaan reissuun saattaa toki päästä, ja autoakin voin kuljetuskäyttöön lainata, mutta se tulee sit kuljettajan kanssa...

Mrs. Robinsson:
Juu, ei tulisi mieleenkään vuokrata sitä kenellekkään, mä en vaan tajua miten joku edes kehtaa kysyä (lue ilmoittaa). Jos naapuri rakentaa uima-altaan, en minä ole sinne uimaan menossa tai jos hankkii mökin, niin ihan saa mökkeillä rauhassa. Jos jotakin haluaa vuokrata, yrittäjiä varmaan löytyy alalta kun alalta.

hartsakoski:
Vaunua vuokrasin,kokemuksia tuli sekä hyviä että huonoja.Autoa en vuokraa kenellekkään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View