Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy - 30.11.2012 kello on 14:20 ---Yhtään tavaraa en oo saanut parempana takas kun oon lainannut, tarinan opetus ÄLÄ LAINAA
--- Lainaus päättyy ---
Et sitten ole lainannu kenellekkään kitiseää/natisevaa kottikärryä.
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy - 30.11.2012 kello on 14:20 ---Yhtään tavaraa en oo saanut parempana takas kun oon lainannut, tarinan opetus ÄLÄ LAINAA
--- Lainaus päättyy ---
Saman olen huomannut..
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 30.11.2012 kello on 14:24 ---Et sitten ole lainannu kenellekkään kitiseää/natisevaa kottikärryä.
--- Lainaus päättyy ---
Olen lainannut ja sain takasin rengas tyhjänä... ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 30.11.2012 kello on 14:27 ---Saman olen huomannut..Olen lainannut ja sain takasin rengas tyhjänä... ;)
--- Lainaus päättyy ---
No on huonoa tuuria ;)
Cowboy:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 30.11.2012 kello on 14:24 ---Et sitten ole lainannu kenellekkään kitiseää/natisevaa kottikärryä.
--- Lainaus päättyy ---
Ei oo ollut kottikärryä mitä ois voinut lainata ;D
Lainasin kerran yhtä sähkötyökalua ja en oo vieläkään saanut sitä takasin koska se oli myynyt sen, asiasta päästiin sopuu kun makso mulle sen Thumb
ose:
Isä lainas kerran isoja pulttisaksia joissa oli leuka lohjennut. Lainaaja laittoi uudet leuat. Voi se tavara parempanakin palata.
Itsellä huonompia kokemuksia, lainasin parhaat puutalttani, veljen vaimo oli irroitellut niillä jalkalistoja. Sain hinnan takaisin., vaan en enää lainaa mitään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta