maahisiin ym ym
ja hiukan vielä uskon kaiken niiden päällekkin
siis kaikkeen uskon ja siittä ei uskoni horju
No niin nyt puhutaan jo asiaa. Maahiset, Tontut ja Menninkäiset, ne kyllä auttaa kaveria.
maahisiin ym ym No niin nyt puhutaan jo asiaa. Maahiset, Tontut ja Menninkäiset, ne kyllä auttaa kaveria. No niin nyt puhutaan jo asiaa. Maahiset, Tontut ja Menninkäiset, ne kyllä auttaa kaveria. kannattaa uskoa En sitten lukenut kaikkia noita ketjun juttuja mutta aloittajan antamaan kysymykseen:
Tottakai otan jos sellainen tarjotaan. Tämänkin ketjun kohdalla olisi kai ollut helpompaa meitä kohtaan joita eivät "rönsyilevät versot" kovin paljon kiinnosta että olisi yksinkertaisasti vain äänestys että heti vastauksen annettua näkisi aloitussivulta porukan mielipiteen. En ota, niistelen parhaillaan. Yleensä päästy ilman pahempia flunssia talvenkin yli, no pipo päähän ja kinttaat kouraan ulkotöissä.
En ota ainakaan ennen kuin ensimmäinen kunnon influenssa on kärsitty.
Toivottavasti siis ei tarvitse ottaa koskaan. Juuri näin! Hyvät sukat ja mielellään kahdet päällitysten ja kuivat ilmavat kunnon jalkineet! Jos kenkä on kostea niin sandaalikin on lämpimämpi nim.merk kokemusta on!
Ja kunnon päähine! Ite ostin ku halvalla sain sellaisen mummopipon 3 eurolla. Mamma nauraa et jätkällä on tullut dementia kun kävelee kahvimyssy päässä pihalla pokkana mut hitsi että on lämmin. Viikon ihmiset ovat tulleet iloiselle mielelle kun olen tepastellut se päässäni ympäriinsä ja nyt kun suurin naurunremakka on hiljennyt,niin ovat alkaneet etsimään samanlaisia pipoja!!! Aloitin uuden muodin Mut pakko myöntää...on se vaan niin hemmetin ruma-mut jos lentsu pysyy loitolla niin sitten täys 10! Toi on tollainen kaksinkertainen jonkun ihmeen punainen ja kyllä sinne menis kaks päätä samaan kasaan-lue varma seksin tappaja Siis myös tehokas preventiivi!!!! Näissä jutuissa pitää erottaa kausi-inluenssa ja sitten muut räkätaudit, vilustumiset tms.
Sammoo mieltä. http://www.tamroshop.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=1988930 ja http://www.valio.fi/tuotteet/piimat/valio-gefilus-piima-rasvaton/ näillä kahdella höpöhöpö tuotteella olen vuosia välttänyt vilustumiset, mitä joskus hiemän pyrkinyt räkää nenästä valumaan. Eli työstä ei ole tullut oltua poissa flunssantakia, mutta muita syitä ollut lähes senkin verran.
Eli työstä ei ole tullut oltua poissa flunssantakia, mutta muita syitä ollut lähes senkin verran. Elä oo milläsikään. Minäkin olin päivän pois töistä 25 vuotta sitten. Poikien kanssa oltiin pilkillä. Iltasella saunottiin, kukaan ei varoittanut hyökkäävästä kiukaasta. Kuinka ollakkaan, jouduin sen kanssa painimaan. Elä oo milläsikään. Minäkin olin päivän pois töistä 25 vuotta sitten. Poikien kanssa oltiin pilkillä. Iltasella saunottiin, kukaan ei varoittanut hyökkäävästä kiukaasta. Kuinka ollakkaan, jouduin sen kanssa painimaan. Kiukaat pitää muistaa panna liekaan... |