Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauton tehontarpeesta
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 31.07.2013 kello on 12:02 ---samaa mieltä vaikkei toi mun auto oo ku vajaa kolmetonnin kokonais painolla ni turboo tekis mieli ny turbottomana tehas ilmottelle tommosia:
Power / Torque (lowest): 180 hp (134 kW) @ 3,400 rpm / 360 lb·ft (488 N·m) @ 1,700 rpm
toi vääntö maksimi on pikkasen korkeella ku isoimmalla vaihteella ei 80 km/h vauhiss oo ku 950r/m
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs on kulutus kun 80km/h ajelee. taisi olla se 6.8l kone sinulla
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 31.07.2013 kello on 18:02 --- Mitäs on kulutus kun 80km/h ajelee. taisi olla se 6.8l kone sinulla
--- Lainaus päättyy ---
6.5l on kone turbiini lukko viallisella kolomevaiteisella lootalla on oikeen nätisti Max90 tavote 83 ajellessa 15 litraa normaalisti 17. Ny on nelivaihteinen kunnosssa oleva loota, ja en oo joutanu ajaa ku ekan 500 kilometrii jost 350 reissuu ja loput tätä kylä ajoo.. eka tankkaus näytti 12 l , mutt ootetaan viikko ni oon paljo viissaampi tost kulutuksesta,, loma loppuu ja lähtee reissuun :D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 31.07.2013 kello on 12:32 ---Mulla retkuiluautossa lienee tarpeeksi tehoja, kun pääsin Alpit ylös ja vielä alaskin...
Siellä kotkanpesän juurella teki aluksi vähän tiukkaa, kun en oikein tajunnut ja köröttelin tavanomaisella lähes tyhjäkäynnillä ylöspäin.
Sitten kun sen hokasin, niin tuossa 3 tonnin kierroksilla turbo alkoi oikein nykäistä.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan näin lujaa en Alpeilla kurvaillut ylös, enkä kyllä alaskaan...Tehot kun ei riittänyt.
http://www.youtube.com/watch?v=-PZ5J3GLSYI&feature=player_detailpage
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 2.08.2013 kello on 16:45 ---Ihan näin lujaa en Alpeilla kurvaillut ylös, enkä kyllä alaskaan...Tehot kun ei riittänyt.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa olis kyllä tarvinnut työntöapua, jos olis lipsahtanu ojaan! :laugh:
Haapaniemen Paroni:
Ja lisää tehoja joka kulkimeen,että ei olla tien tukkona..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta