Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton tehontarpeesta

<< < (18/28) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.07.2013     kello on 09:44 ---Wokkelolla kun ajelee,ei tarvitse kellottaa kiihtyvyttä,jossakin pitkällä suoralla voi nopeus nousta yli 80:san kympin!!!  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se pitäisi reissussa olla muillakin...

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 31.07.2013     kello on 10:46 ---Parempi olla tehoa enempi kuin sopivasti vähän.. sen jo aikoinaan veneessä huomasin..On se vaan mukavampi ja voipi olla jopa turvallisempikin..

--- Lainaus päättyy ---
samaa mieltä vaikkei toi mun auto oo ku vajaa kolmetonnin kokonais painolla ni turboo tekis mieli ny turbottomana tehas ilmottelle tommosia:
Power / Torque (lowest): 180 hp (134 kW) @ 3,400 rpm / 360 lb·ft (488 N·m) @ 1,700 rpm
toi vääntö maksimi on pikkasen korkeella ku isoimmalla vaihteella ei 80 km/h vauhiss oo ku 950r/m

Aakku:
Mulla retkuiluautossa lienee tarpeeksi tehoja, kun pääsin Alpit ylös ja vielä alaskin...
Siellä kotkanpesän juurella teki aluksi vähän tiukkaa, kun en oikein tajunnut ja köröttelin tavanomaisella lähes tyhjäkäynnillä ylöspäin.
Sitten kun sen hokasin, niin tuossa 3 tonnin kierroksilla turbo alkoi oikein nykäistä.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.07.2013     kello on 10:10 --- Meille vanhemmilla kalustoilla ajaville,pitäis jonkun tehdä tarra auton taakse: Olen vanha ja hidas,väistän kohta !!!! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olen vanha ja hidas, mutta maksettu.  ;D ;D

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.07.2013     kello on 10:10 --- Meille vanhemmilla kalustoilla ajaville,pitäis jonkun tehdä tarra auton taakse: Olen vanha ja hidas,väistän kohta !!!! ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tota olikos jollaki vanhempi auto ku vm80.. ja sill kyll pysyy kevyesti muun liikenteen seassa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View