Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauton tehontarpeesta
Ossi66:
Täytyypä todeta, etten nyt oikeen pysy Höpöttöjän ajatuksien perässä :o
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.11.2012 kello on 17:00 ---Kun ajelet minun perässä, huomaat ettet mitään turboa tarvitse. Thumb ;D
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.11.2012 kello on 16:57 --- Kun aikoinaan ostin Fiiliksen, käytin sitä dieselkorjaamolla. Testsivat ja mittsivat, kaikki kunnossa. 2,5l:n turbo kone on pieni tuohon massaan. Ei se minua niin haittaa, olen lomalla kun laitan vakkarin päälle. Sillon pitää kiireen olla pois, tai pitää pysyä eri kulkuneuvoissa. :D
--- Lainaus päättyy ---
Jos autossa on 2.5l kuutonen turbolla, on se melko kova vetäjä tuon ikäisissä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.11.2012 kello on 18:16 ---Täytyypä todeta, etten nyt oikeen pysy Höpöttöjän ajatuksien perässä :o
--- Lainaus päättyy ---
Jos kaverilla (aiheen aloittaja) on turboton kone ja "kevyt" auto. Minun perässä ajaessa hän saa ajaa puolella kaasulla, vaikka minulla on turbo mutta "raskas" auto. :D
Eikös se Perho-ukolla ole se kuusi pyttyinen. :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 13.11.2012 kello on 18:13 --- Kun vaan tietäisivät että eteen jonkin eläimen kävellessä takana tulevalla on badenbaden suussa ja syvällä :)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb
Lisää tällaisia kielikuvia, niin saa naaman virneeseen monelle. ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.11.2012 kello on 18:27 ---
Jos kaverilla (aiheen aloittaja) on turboton kone ja "kevyt" auto. Minun perässä ajaessa hän saa ajaa puolella kaasulla, vaikka minulla on turbo mutta "raskas" auto. :D
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D Thumb Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.11.2012 kello on 18:27 ---
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se olikin - ei se ihme sitten ole etten aina ymmärrä kun tuommoset selvyydetkin sekoittelen :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta