Kun kuulostaa keskustelussa olevan monia asiaa tuntevia- saako rautalankamallin mitä siitä invertteristä hyötyy? Onko se sitten esim TV:n katselua puskaparkissa? Ja jos sellaisen hankkii missä sen saa asennettua paikalleen? Jossain erikois-asuntoautohuolto-liikeessä?
Ymmärrän asiasta yhtä vähän kuin lehmä tietotekniikasta. 
Saa kaikki tavalliset verkkojännitelaitte
et toimimaan reissussa, kun hankii riittävän laadukkaan invertterin riittävällä tehontuotolla.
Pohjimmiltaan kyse on mukavuudenhalusta ja laiskottelusta. Kahvit tulee helpommin tavallisella kahvinkeittimellä kuin kaasuliedellä. Ruoka lämpenee mikroaaltouunissa vaivattomammin kuin kaasu-uunissa tai -liedellä. Ja sitte ku hifistellään ja mennään liiallisuuksiin, kuten minä olen tehnyt, niin sitten löytyy ilmastointi, kunnollisen kokoinen jääkaappi, mikro ja vielä sähköliesikin.
Ilmastointia ja sähköliettä ei sitten enää pelkillä akuilla juuri käytetä, vaan niitä varten on aggrekaatti. Tai sitten pitää olla auto käynnissä.
Tässä vaiheessa pääseekin jo eroon kaasupulloista.
Asennus onnistuu asiantuntevassa autosähköliikkeessä
. Mutta jos meinaa mennä liian pitkälle kuten minä, niin pelkkien akkujen lisääminen ja iso invertteri ei riitä.