Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuis se on, synnytäänkö karavaanariksi vai voiko myös oppia ?

<< < (11/17) > >>

Jukeli:
Itse olen harrastanut tätä lajia n. 4 vuotta. Ensin 2 vuotta lueskelin juttuja autoista ja vaunuista ja vertailin mitä saa mihinkin rahaan. Viimeisen 2 vuoden aikana olen jo 2 autoa omistanut. Aina olen alueilla sääntöjä kunnioittanut niin ongelmia ei ole ollut, eikä vähäistä kokemustani erota muusta kuin sfc-numerolätkästä. Koskaan ei ole kellään sukulaisella ollut mitään vaunuja/autoja.  Joskus olen miettinyt itsekkin aika monasti ulkomailla käyneenä, että mitä järkeä on lentää vaikka epsanjaan kun Suomi on pulollaan nähtävää ja koettavaa. Jos ei ole Suomeakaan nähnyt niin miksi mennä ulkomaille? Minulle tää "juttu" on nimeen omaan maisemat ja uudet paikat. Ja tietysti laatuaika lasten kanssa.

perho-ukko:
Näinhän se on,mutta jossakin vaiheessa "vankkurin pyörät ruostuu" ! Thumbd

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  2.07.2014     kello on 19:26 ---Näinhän se on,mutta jossakin vaiheessa "vankkurin pyörät ruostuu" ! Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

olet niin oikeassa  :'(
monella ne ovat ruostuneet
ihan  liian monella  :(
ja mietinkin
miten vanha jo oon  :o
kun ystäviltä pyörät ruostuu
no toki onhan niitä nuoriakin
mutta enenmäkseen nuo ovat jo hieman ehtoon puolelle kulkeneet   :'(

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  2.07.2014     kello on 19:26 ---Näinhän se on,mutta jossakin vaiheessa "vankkurin pyörät ruostuu" ! Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
      Rolling Stones

Kare:

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Välillä tulloo taakoja, millo mistäi' syystä. Vuan kyllä ne vankkurim pyöristä ruosteet tuas irtovaa, kul lähtöö liikkeelle ja parj ensimmäestä kilometrijä jarruttelloo vähä' ahkerammin . Thumb Thumb Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View