Kirjoittaja
Aihe: Juoppoja? (Luettu 16212 kertaa)
« Vastaus #61 : 9.11.2012 kello on 20:39 »
Vielä pitää muistaa sekin, että melkein kaikki, jotka ovat matkailuvälineellä liikkeellä tai muuten asuvat sellaisessa, ovat viettämässä vapaa-aikaa sekä rentoutumassa.
On vain surullista että osalla porukkaa menee överiksi( samoin kuin minullakin). Juodaan illala hilpeenä kaljaa---ollaan aamulla kalpeena hiljaa. 
« Vastaus #62 : 9.11.2012 kello on 20:48 »
« Vastaus #63 : 9.11.2012 kello on 21:05 »
Eikös vapaaaikaa voi viettää hyvien kavereiden kanssa,vaikka alkoholi pitoisia juomia nauttien,se, joka "RÖMELTÄÄ",on entinen kaveri,hauskaa pitää olla,ja se onnistuu ilman näitä luonteensa muuttavia kännissä,surullista,mutta totta !! 
« Vastaus #64 : 9.11.2012 kello on 21:08 »
^
Kyllä se noin menee tällaisten 20 vuotta nuorempainkin porukoissa. Tai saattaa se römeltäjä kaveriksi jäädä, mutta sen kanssa ei oteta. Näin mulla.
« Vastaus #65 : 9.11.2012 kello on 21:12 »
eli yhteenvetona me Orgilaiset otamme fiksusti  tai emme ota lainkaan  voi olla että vain yhdet ja kippis en minä vaan kaverini 
« Vastaus #66 : 9.11.2012 kello on 22:01 »
En ole nähny juoppoja.Peiliin en ole kattonu..Tuskin sieltäkään sellainen vastaan tuijottas.  Juoppo olis minun mittapuun mukaan sellaastinen joka ei töitänsä pysty hoitamaan juomahimon takia. Joka nauttii olutta/vinettoa vain elämänriemusta sopivasti niin sou what...  Ja hyvässä seurassa... Ja metästyskämpällä... Ja ...  Mutta kunhan työt tulee tehtyä niin asiat on hallinnassa... 
« Vastaus #67 : 9.11.2012 kello on 22:07 »
Mutta kunhan työt tulee tehtyä niin asiat on hallinnassa... 
En minä kyllä tuotakaan allekirjoittaisi
« Vastaus #68 : 9.11.2012 kello on 22:09 »
En minä kyllä tuotakaan allekirjoittaisi
Mutta juoppo ei välitä vaikka olis aamulla töihin meno vaan sitä on jatkettava juomista ... On siinä vissi ero vapaa irroittelijan välillä ja juopon. Ei minusta vapaalla juovaa voi juopoksi sanoa. 
« Vastaus #69 : 9.11.2012 kello on 22:12 »
Ja kohtuus kaikessa, pullo päivässä ... ja jos se tuntuu käyvän vähäks ni tilapäisesti saa ottaa toisen, jotta seuraavalla kertaa älyää ostaa tarpeeksi ison., K I P P I S ! ! !
« Vastaus #70 : 9.11.2012 kello on 22:23 »
Oikeesti toi juopon määritelmä on aika vaikee.. Eka vaimoni oli harras kristitty ja sittemmin seurakunnan työn tekiä.. kun aikanaan erosimme ni täytin kaikki juopon tunnus merkit seurakunnan silloisen kriteerin mukaan, ja sillon en juonu puolessa vuodessa sen vertaa ku nykyään viikoss, ja työ kaverit ei vieläkää piä juoppona vaa ihmettelevät miten sää voit lopettaa kesken illan vaikk meno parhaimmillaan.. Mull on vaa seraja ett töiss pitää puhaltaa nollat... ja vapaa aika on mun oma-asia.... juoppoha mie tiietään mutt jälleen kippis, va mahtaaha olla huomenn hyväolo ku ei kehtaa tään läträämisen aikana ottaa särkylääkettä ja morffiinin vaikuus iha selvästi hiipuu....
« Vastaus #71 : 9.11.2012 kello on 22:32 »
Mua ei noi toisten juomiset paljoo häiritse, mutta koetan aina laittautua vähän syrjemälle kun en jaksa keskustella näiden ihmettekijöiden kanssa siitä, paljonko mun auto vie bensaa vaunua vetäessä.
En ymmärrä mitä se kenellekään kuuluu, paljonko bensaa kuluu.
« Vastaus #72 : 9.11.2012 kello on 22:46 »
Mutta juoppo ei välitä vaikka olis aamulla töihin meno vaan sitä on jatkettava juomista ... On siinä vissi ero vapaa irroittelijan välillä ja juopon. Ei minusta vapaalla juovaa voi juopoksi sanoa. 
No joo, voihan sen noinkin määritellä. Minusta sekään ei ihan normaalia ole, että aina perjantaina vedetään perseet olalle ja sitten parannellaan, että maanantai aamuna oltaisiin taas työkunnossa. Sama tyyppi on voinut vielä viikonloppuna heittää perheensä hankeen. No eihän se tietysti juoppo ole, kun vapaalla alkoholia reippaasti nauttii. Ja jos juopolta kysytään, niin sillähän tietty on tuhat selitystä, miksi ei ole juoppo.
« Vastaus #73 : 9.11.2012 kello on 22:52 »
No joo, voihan sen noinkin määritellä. Minusta sekään ei ihan normaalia ole, että aina perjantaina vedetään perseet olalle ja sitten parannellaan, että maanantai aamuna oltaisiin taas työkunnossa. Sama tyyppi on voinut vielä viikonloppuna heittää perheensä hankeen. No eihän se tietysti juoppo ole, kun vapaalla alkoholia reippaasti nauttii. Ja jos juopolta kysytään, niin sillähän tietty on tuhat selitystä, miksi ei ole juoppo.
No tuo nyt on aikaste radikaali vertaus mutta jos olet itse kokenut moista niin varmaan tiedät kokemuksesta .Itsellä ei oikein mahdu tuo kaaliin. Mikäs olis sitten nautiskelijan ja juopon raja??  Miten paljon voit ottaa päivässä ettet leimaudu juopoksi. Kerros mulle kuvastin...Ja sitä rataa..
« Vastaus #74 : 9.11.2012 kello on 22:59 »
No tuo nyt on aikaste radikaali vertaus mutta jos olet itse kokenut moista niin varmaan tiedät kokemuksesta .Itsellä ei oikein mahdu tuo kaaliin. Mikäs olis sitten nautiskelijan ja juopon raja??  Miten paljon voit ottaa päivässä ettet leimaudu juopoksi. Kerros mulle kuvastin...Ja sitä rataa..
Niinpä. Olet oikeassa. Olen sen surukseni vain kokenut esimerkiksi, että kaveri on menettänyt työpaikkansa vapaa-ajan ryyppäämisen ja uhoamisen takia. Näin se elämä vain joskus koittelee. Perustelin vain miksi en suoraan tuolla aikaisemin allekirjoittaisi.
|