rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Valitettava tapahtuma  (Luettu 3793 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Valitettava tapahtuma
« Vastaus #45 : 4.12.2012 kello on 02:11 »
Itse tuohon Tapanin reaktioon osallisena en voi muuta sanoa, kuin jos miehelle lähettää yksityisviestin, niin on aikalailla selvä juttu, ettei sitä yksityisviestiä lainata eikä siteeratakaan.

Tyytymättömyys moden poistoon on vielä ok, vaan ymmärtäisin jos Tapani olisi edes vastannut yv:ni, mutta hän ei sitä tehnyt vaan loukkaantui moden ainoaan hyväksyttävään ratkaisuun, ja teki omat päätöksensä.

Olis tuosta ihan säällinen mahis vielä pyörtää puheensa, sattuuhan näitä. Peli ei ole menetetty vaikka mokia sattuu. Puhun kokemuksesta. On tullut mokia tehdyksi, anteeksi pyydellyksi, ja takaisin olen tullut. Mitään en ole menettänyt, ainakaan tieten, kun olen nieleskellyt yhtä ja toista. Kasvun paikka.
Teretulemast uusin asentein Tapani !

Niin, ja yhtä elämänkokemusta rikkaampana.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:12
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Valitettava tapahtuma
« Vastaus #46 : 4.12.2012 kello on 09:45 »
Itse tuohon Tapanin reaktioon osallisena en voi muuta sanoa, kuin jos miehelle lähettää yksityisviestin, niin on aikalailla selvä juttu, ettei sitä yksityisviestiä lainata eikä siteeratakaan.

Tyytymättömyys moden poistoon on vielä ok, vaan ymmärtäisin jos Tapani olisi edes vastannut yv:ni, mutta hän ei sitä tehnyt vaan loukkaantui moden ainoaan hyväksyttävään ratkaisuun, ja teki omat päätöksensä.

Olis tuosta ihan säällinen mahis vielä pyörtää puheensa, sattuuhan näitä. Peli ei ole menetetty vaikka mokia sattuu. Puhun kokemuksesta. On tullut mokia tehdyksi, anteeksi pyydellyksi, ja takaisin olen tullut. Mitään en ole menettänyt, ainakaan tieten, kun olen nieleskellyt yhtä ja toista. Kasvun paikka.
Teretulemast uusin asentein Tapani !

Niin, ja yhtä elämänkokemusta rikkaampana.

Hyvä ja tarpeellinen lisäys tähän ketjuun.   Thumb  Thumb  Thumb

Ja  päätös??

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
  • Kulkija
Vs: Valitettava tapahtuma
« Vastaus #47 : 4.12.2012 kello on 11:02 »
Ja  päätös??

Kyllä tämä aihe on nyt käsitelty ja laitetaan lukkoon, etenkin kun ketjun aloittajakin sitä pyytää.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:20
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Valitettava tapahtuma
« Vastaus #48 : 4.12.2012 kello on 11:29 »
Kiitoksia,  Valitettava tapahtuma ketjun, jauhamisen katkaisemisesta.  Thumb Thumb




Kiitos kiitoksista, yhdistetty tämä viesti palautekanavalta tähän ketjuun.
- Alan
« Viimeksi muokattu: 4.12.2012 kello on 17:56 »