Oon pikkuhiljaa miettiny että mitä seuraavaksi?
Ongelma ton möhkön kanssa on se, ettei oikein tule reissua ilman remonttia. Syitä löytyy mielestäni kaksi, toinen on ikä ja toinen on toi massiivinen koko ja paineilmajarrut, sillä ei tule ajettua juuri lomamatkojen ulkopuolella.
Ajeltiin Sallaan hiihtoloman viettoon tolla mun uuskoppasella sprintterillä. Sekään ei ole pienimmästä päästä ja työnkuvan vähän muuttuessa toi ei sovi siihen käyttöön mihin se on alunperin hankittu, se on liian iso (7 m).
Tommonen sprintterihän on huonolla kelillä mitä parhain auto, se alkaa muljuamaan huonoissa olosuhteissa jo paljon ennenkuin pito on loppumassa.
Siis varsinainen pohdinnan paikkahan on se, että saanko minä millään mahdutettua uuempaan mersuun melko väljiä tiloja kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle ja raaskinko luopua vanhasta sotanorsusta? Lapsia tosin on vain yksi mutta pitääähän sitä kasvunvaraa olla.
Toinen asia on se, että toi on niin uusi että rakentamisen suhteen ei voi olla yhtä luova. Kattoa ei enää noin vain leikata auki ja turvavöiden kiinnityksiä ei enää tehdä itse. Mutta tolla vois reissata talvellakin, vanhan ladyn talvirenkaat maksanee vähintään 400 kipale.