Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkamersuprojekti 613 -86
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 3.12.2012 kello on 06:27 ---Noi akut kyllä harmittaa lyhytikäisyyksillää n ja ovat kalliita ostettaessa-ainakin minun mielestäni ovat kalliita kestoonsa nähden.
--- Lainaus päättyy ---
Minä vielä luulin ostaneeni hyvät, ovat exiden vapaa-ajan akut. Minulla on 3 kpl noita 110 Ah akkuja, kaikki on kestäneet vähän yli 2 vuotta. Kaikissa on sama vika, ensin loppuu kapasiteetti ja seuraavaksi ne alkaa tyhjäämään itseään.
Tai voihan tuolla periaatteessa kolmesta yksi ehjäkin olla, paitsi kun ollut nyt yli vuoden tyhjänä. Kaksi on sarjassa 24 voltin puolella ja yksi on ollut yksinään 12 voltissa. Nuo sarjassa olevat on olleet jo yli vuoden pimeinä.
Tilalle tullee joko vartaa tai halpisakkuja. Saas nähä miten hinnat menee.
RR:
AGM-akku tuli. Znajarer-merkkinen, 12 voltin puolelle. Vielä on vaikea sanoa mitään, hyvää tai huonoa.
Muuten on Wanha Rouva nukkunut talviunta, mutta eilen käynnistin sen. Lähti melko nätisti ilman esilämmitystä ja yllättäen naapuritkaan ei tukehtuneet. Jarruissa oli joku venttiili jäässä, ei paineet noussu.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 28.01.2013 kello on 17:42 ---AGM-akku tuli. Znajarer-merkkinen, 12 voltin puolelle. Vielä on vaikea sanoa mitään, hyvää tai huonoa.
Muuten on Wanha Rouva nukkunut talviunta, mutta eilen käynnistin sen. Lähti melko nätisti ilman esilämmitystä ja yllättäen naapuritkaan ei tukehtuneet. Jarruissa oli joku venttiili jäässä, ei paineet noussu.
--- Lainaus päättyy ---
Se on nykyään nuo akut halpistuotteita,exide taitaa olla huonoin,halpis akut on yhtä hyviä,ainakaan ei kirpaise rahallisesti,jos pettää !!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 28.01.2013 kello on 18:10 --- Se on nykyään nuo akut halpistuotteita,exide taitaa olla huonoin,halpis akut on yhtä hyviä,ainakaan ei kirpaise rahallisesti,jos pettää !!
--- Lainaus päättyy ---
Toi on totta, isoimmat ongelmat on olleet Exide akuissa.
RR:
Pitkästä aikaa tehny taas tällekin jotain kun alkaa reissu lähestymään. Ulkoa päin alkaa olla reissukunnossa, jos ny viel kattoluukun laittas pahkan päälle,tuolla yläpedillä ei oikein ilma vaihdu. Ja ilmastoinnin putket pitäis tehä loppuun.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta