Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkamersuprojekti 613 -86

<< < (9/24) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.10.2012     kello on 22:19 ---Eikös se ilmaaminen tehdä tehokkaammalla 230V:n pumpulla.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
sorry, niihä sitä piuhan nokass... vaa puskass ei oo tullu mieleenkää käyttää sitä vaikk maholliis oiski.. eli vaihon pumpun ja sill mennään, ostan vaikk yhe akun lissää ett riittää sähköö tehokkaammalle pumpulle...

Rölli:
sorry ei hokannu ku vastas omaan viestin kysymykseen ett ny ollaa aloittajan jotust vähä metäss....
Mutt mää oon tommost numerosarjaa joskus katteuksissaan kuolannu ku mun meses lukkee 508.....lähinnä ne kaks viimestä numeroo on ratkasevat....

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 28.10.2012     kello on 23:09 ---sorry, niihä sitä piuhan nokass... vaa puskass ei oo tullu mieleenkää käyttää sitä vaikk maholliis oiski.. eli vaihon pumpun ja sill mennään, ostan vaikk yhe akun lissää ett riittää sähköö tehokkaammalle pumpulle...

--- Lainaus päättyy ---

Eikö riitä että ilmaaminen tehdään remontin jälkeen, piuhassa. On jossakin vikaa jos ilmata pitää vielä reissussa ollessa, puskassa.  :)

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.10.2012     kello on 08:07 ---Eikö riitä että ilmaaminen tehdään remontin jälkeen, piuhassa. On jossakin vikaa jos ilmata pitää vielä reissussa ollessa, puskassa.  :)

--- Lainaus päättyy ---
viat ei aina tuu kotipihassa.... ja mä en kehtaa pikkuvian takia ajaa tuhattakilometriä jott pääsis kotona korjaamaan, ja kyseinen tilanne liitty sähköpatruunan vesipumpun särkymiseen

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 28.10.2012     kello on 23:13 ---sorry ei hokannu ku vastas omaan viestin kysymykseen ett ny ollaa aloittajan jotust vähä metäss....
Mutt mää oon tommost numerosarjaa joskus katteuksissaan kuolannu ku mun meses lukkee 508.....lähinnä ne kaks viimestä numeroo on ratkasevat....

--- Lainaus päättyy ---

Juu kyl se 50 lisäheppaa tekee ihmeitä, vaikkei tuokaan mikään tykki ole. Vielä ku tuo on mallia "jumbo", eli kokonaisleveys on 2.45, niin kauheen paljon parempaa peltikuorista aihiota ei taida löytyä. Suurin ongelma on noi paineilmatehostetut nestejarrut, ne kun on järjettömän harvinaiset. Toinen iso mahdollisesti tuleva ongelma on tuulilasi.

Muutenhan tuossa nyt ei ihmeitä ole, paitsi omapaino. 5700 kiloa on punnittu paino reissukunnossa ennen korotuksen tekoa. Tilanne ei liene juuri muuttunut korotuksen yhteydessä. Kattopellit otin kahdessa osassa alas ja niiden nostaminen alas oli ihan oikeasti pelottavaa. Juuri ja juuri jaksoin nostaa pellit.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View