Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkamersuprojekti 613 -86
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 19.10.2012 kello on 18:12 ---Niin ja ennen saatoi lapissa aikamerkin tarkistaa postiautosta (tosin viikon myöhässä) ;D ;D Nykyisin taitaa tulla pariviikkoo myöhässä eikä silloinkaan kannata kelloa säätää sen mukaan. ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Äläs nyt, 364 päivää vuodessa, perillä 16.15 Siitä tietää vuorokaudeajan kesät-talvet, sen tarkempaan ei tarvi.
--- Lainaus ---Taisi lähtä taas sivuraiteille.
--- Lainaus päättyy ---
Sehän on elämän suola... ;D
RR:
Kuvia katsellessa tuli mieleen pikkuprojekti; tuo sivuikkuna ei ole kunnolla kiinni. Tarkkaavaisimmat saattoivat nähdä jesaripaikkauksen. Lukitus petti viime reissulla ja sitte se onki päässy unohtumaan. Muistaakseni itse ikkuna ei hajonnut pahasti pudotessaan, vähän vain lohkesi. Mutta aukipitosalpa ja lukitussalvat pitää jostain hankkia.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 19.10.2012 kello on 19:02 ---Kuvia katsellessa tuli mieleen pikkuprojekti; tuo sivuikkuna ei ole kunnolla kiinni. Tarkkaavaisimmat saattoivat nähdä jesaripaikkauksen. Lukitus petti viime reissulla ja sitte se onki päässy unohtumaan. Muistaakseni itse ikkuna ei hajonnut pahasti pudotessaan, vähän vain lohkesi. Mutta aukipitosalpa ja lukitussalvat pitää jostain hankkia.
--- Lainaus päättyy ---
Kysy nimimerkiltä "Pelsam".
RR:
Viime viikonloppuna nykäsin uusille vanereille pohjamaalin ja äsken liimasin lasikuitutapetin. Jossain vaiheessa tulee vielä pintaväri.
Tunnissa saa noin 10 astetta lämpötilaeroa ulkoilmaan verrattuna. Kolmessa tunnissa 20 astetta. Selkeä ongelma mulla on edelleen lämmön siirtäminen pattereista, eberi putoaa muutaman kerran tunnissa puolelle teholle vaikka sisällä on alle 20 astetta. Uusi patteri odottaa vuoroaan ja puuttuvia nippeleitä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 28.10.2012 kello on 11:08 --- Selkeä ongelma mulla on edelleen lämmön siirtäminen pattereista, eberi putoaa muutaman kerran tunnissa puolelle teholle vaikka sisällä on alle 20 astetta. Uusi patteri odottaa vuoroaan ja puuttuvia nippeleitä.
--- Lainaus päättyy ---
Sinä kun osaat puuhastella, laita puhallinpattereita. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta