helkatin huonon palkan.. 2800 mk /kk vuorotyöstä..

Oli pienipalkkaisia, todellakin.
Itsellä jopa ekassa kesätyössäkin palkka oli korkeampi (jotain 3300mk/kk), joskus 30 vuotta sitten...
helkatin huonon palkan.. 2800 mk /kk vuorotyöstä.. ![]() Oli pienipalkkaisia, todellakin. Itsellä jopa ekassa kesätyössäkin palkka oli korkeampi (jotain 3300mk/kk), joskus 30 vuotta sitten... ![]() Mä sain 1mk / tunti vuonna keppi ja kivi.
Huh huh No siitä on jo aikaa ![]() -60 luvun lopulla. Oisko 1968 ollut Minä menin HPY:lle tsuppariksi -65 ja sain 241 markkaa/kk. Mitä lie tekee tunnissa.
Minä menin HPY:lle tsuppariksi -65 ja sain 241 markkaa/kk. Mitä lie tekee tunnissa. Luokkaa n. 1,50. Aikanaan minun ensimmäinen tuntipakka oli 1,80mk/tunti. Työ oli raskasta, norjalaisen liuskekiven lastausta auton lavalle ja sieltä pois. Onneksi sitä ei kestänyt kuin 6 tuntia kahtena eri päivänä. Mies(?) oli poikki niiden jälkeen. http://www.stat.fi/til/khi/2008/khi_2008_2009-01-16_tau_001.html Tuosta laskien minun kesätyöansioni telellä oli 831 € kuussa joten todella huono oli ! Takaisin aiheeseen. Tuli sitten tilattua Lumia 920. Josko se olisi sitten se hienoin puhelin ![]() ![]() Huh huhMinulla taisi olla oikein superpalkka kunnan hommissa kesällä, 273 mk/tunti. Minulla taisi olla oikein superpalkka kunnan hommissa kesällä, 273 mk/tunti. Mikähän se vuosi oli? Minulla taisi olla oikein superpalkka kunnan hommissa kesällä, 273 mk/tunti. Onko tuossa tuntipalkassa,joku kone mukana? ![]() Komantena päivänä en enää jaksanut ja painuin autoilemaan hiekkalaatikolle |