Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Alkaa hieman ärsyttämään tämä känny
K.E.V:
^
Thumb Thumb Thumb
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.10.2012 kello on 19:23 ---Hakaniemen Pantin henkilökunnalla oli parilla iPhonet , molemmilta kuoli iPhone pakkasessa. Kertoi minulle toinen heistä ;D
Muuten kaverilta tippui Noksun E7 järveen tuossa kuukausi sitten kun olin reissussa. Oli onkinut sen siitä rantavedestä ylös ja laittoi paistinpannun liedelle, pieni lämpö päälle. Siihen 2 puukapulaa poikittain ja E7 niitten päälle. 12 tuntia lämmitteli ja alkoi virkoamaan. pari päivää paloi "taskulamppu" ja kuuloke ei toiminut, nyt toimii nekin. Käyttänyt jo 3 viikkoa tuota masinaa Thumb Taas toiselta meni sateessa luuri pilalle. Tutkimattomia ovat veden tiet ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa kastumisessa taitaa olla ratkaiseva tulevaisuuden suhteen kuin pian akku irroitetaan puhelimesta.
Aippe:
Yhden Philipsin ja reilun puolenkymmenen Nokialaisen jälkeen minulla on ollut nyt parisenvuotta HTC Desiree ja täytyy sanoa että se on paras luuri mitä tähän mennessä on ollut. Siinä on ja siihen saa kaiken tarpeellisen eikä ole tarvinnut takuu huollossa käyttää eikä buutata viikottain.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 7.10.2012 kello on 19:31 ---Tuossa kastumisessa taitaa olla ratkaiseva tulevaisuuden suhteen kuin pian akku irroitetaan puhelimesta.
--- Lainaus päättyy ---
E7:sta ei saa akkua irti kuin torx avaimella. Ensin pitää selvittää ruuvien sijainti ::)
Samoin iPhonetkin + Nokia Lumiat jne
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 7.10.2012 kello on 19:39 ---eikä ole tarvinnut takuu huollossa käyttää eikä buutata viikottain.
--- Lainaus päättyy ---
En itsekään käyttänyt E7:aa takuuhuollossa 1,5v aikana. Enkä sitä buuttaillutkaan , ehkä johtuen siitä etten asentanut kaikkea mahdollista 3:nnen osapuolen pierusoftaa siihen.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 7.10.2012 kello on 19:23 ---Riston ansiot taitavat olla hyvällä tasolla jos uusien älypuhelimien hintataso ei kirpaise lainkaan. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Korjaaminen kalliimpaa nykyään kuin uusi,ja antavat nykyään helpommin uuden.. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta