Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Alkaa hieman ärsyttämään tämä känny

<< < (7/11) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  7.10.2012     kello on 18:29 ---Onko tässä perää??
http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/applella-ankarat-ehdot-suomalaisille-iphonea-ei-saisi-kayttaa-pakkasella/2012/10/1628442

--- Lainaus päättyy ---

Voihan tuossa perääkin olla. Itsellä ollut käytössä kelillä kuin kelillä eikä ongelmia ole ollut. Viime talvenakin -18 pakkasessa rinteessä takintaskussa, hyvinhän tuo pirisi kun soittelivat rommitotille  ;D

0yxxy0:
Mulla nokialainen on yksi työkalu muiden joukossa. Käytetty pakkasessa ja sateessa, uittanut en oo. Kaatosateessa oon vähän enenmpi suojellut ettei kastuisi, tosin hf käytössä ettei paljoa tarvi taskusta pois pitää. Yksikään ei ole kosteuden takia mennyt uusiksi, useampi iän myötä, yksi ei kestänyt istua päälle meni näyttö rikki. :o

99:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  7.10.2012     kello on 18:29 ---Onko tässä perää??
http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/applella-ankarat-ehdot-suomalaisille-iphonea-ei-saisi-kayttaa-pakkasella/2012/10/1628442

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuo vielä mitään verrattuna Lumiaan, jonka ohjekirjan mukaan pitää aina olla 15-25oC lämpötilassa...

K.E.V:
Hakaniemen Pantin henkilökunnalla oli parilla iPhonet , molemmilta kuoli  iPhone pakkasessa. Kertoi minulle toinen heistä  ;D

Muuten kaverilta tippui Noksun E7 järveen tuossa kuukausi sitten kun olin reissussa. Oli onkinut sen siitä rantavedestä ylös ja laittoi paistinpannun liedelle, pieni lämpö päälle. Siihen 2 puukapulaa poikittain ja E7 niitten päälle. 12 tuntia lämmitteli ja alkoi virkoamaan. pari päivää paloi "taskulamppu" ja kuuloke ei toiminut, nyt toimii nekin. Käyttänyt jo 3 viikkoa tuota masinaa  Thumb  Taas toiselta meni sateessa luuri pilalle. Tutkimattomia ovat veden tiet  ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  7.10.2012     kello on 18:31 ---Edelleenki jos kastuu,niin puhelin mäkeen ja uusi tilalle :D Eivät maksa nykyään maltaita :D

--- Lainaus päättyy ---

Riston ansiot taitavat olla hyvällä tasolla jos uusien älypuhelimien hintataso ei kirpaise lainkaan.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View