Kirjoittaja
Aihe: Moniala neljäysi? (Luettu 17238 kertaa)
« Vastaus #76 : 28.08.2014 kello on 15:24 »
Rokker on alusta asti painottanut tuon olevan pitkälti muitten töitten ohella tapahtuvaa kauppaa ja harrastelijalta harrastelijalle periaatteella. Varastoa ei pysty pitämään ja pienien tilauksien tuominen maailmata on kallista, tietty toimitusajat pitenevät kun pitää koota edes muutama tilaus ennen toimitusta.
Lukemani perusteella raha on kyllä kelvannut muitten töitten ohella. Huonoin homma tuossa on kun ei vaivaudu vastailemaan edes tilaajille että missä mennään. Ei tuollainen steven duunikaan niin aikaa vievää ole vaikka on kuin yövuorossa. Kannattais tuollainen "vapaa herra kauppias" homma lopettaa jo hyvissä ajoin kun näkee että siitä ei kertakaikkiaan tule mitään. No kukin tavallaan
« Vastaus #77 : 28.08.2014 kello on 17:18 »
Kertokaa mulle mistä tälläinen hyväuskoisuus oikeen johtuu. 3 palstaa huutaa, että tavarat ja rahat hukassa. Ja ihmiset maksaa tuotteen etukäteen. Niin lienee siksi, että myyjä on karavaanari ja ex-palsta aktiivi. Hyväuskoisuus pois, jos nämä jutut pitää paikkaansa, niin tässä täyttyy petoksen kriteerit.
Näkyy ainakin sivusto olevan nyt toiminnassa. En tiedä kenenkään kaupoista, että onko mennyt miten pahasti pieleen, mutta johonkin suoli24-palstoihin ei kovan paljoa kannata luottaa. Siellä pyörii vain porukka, jolla on tarve puhua kaikista pahaa. Henkilökohtaisesti en ko herraa tunne, enkä ole kauppaa käynyt, mutta jotain kohtuutta saisi olla myös tällaisessa netitse tapahtuvassa kirjoittelussa.
« Vastaus #78 : 28.08.2014 kello on 17:31 »
Ei aukea mulla.  Siis tuo aiempi linkki. www.neljaysi.fi toimii Edit: sitten muuta kun odottelemaan, josko isäntä kertoisi mikä on tilanne.
« Vastaus #79 : 28.08.2014 kello on 17:36 »
« Vastaus #80 : 28.08.2014 kello on 17:57 »
Oli miten oli, mutta sivuston viimeinen päivitys on puoli vuotta vanha. Toimintamalli jossa asiakkaat maksavat rahat etukäteen ja sitten kerätään pottia kasaan tilausta varten on hyvin riskialtis. Mikäli koko toiminta on perustunut tähän niin tilannehan on hankala. Tyytymättömyys asiakkailla kasvaa hyvin nopeasti varsinkin kun informaatio ei pelaa ollenkaan. Huonoltahan tuo näyttää asiakkaiden rahojen suhteen. Toivottavasti kovin monelta ei jää rahat saamatta.
« Vastaus #81 : 28.08.2014 kello on 18:05 »
Oli miten oli, mutta sivuston viimeinen päivitys on puoli vuotta vanha. Toimintamalli jossa asiakkaat maksavat rahat etukäteen ja sitten kerätään pottia kasaan tilausta varten on hyvin riskialtis. Mikäli koko toiminta on perustunut tähän niin tilannehan on hankala. Tyytymättömyys asiakkailla kasvaa hyvin nopeasti varsinkin kun informaatio ei pelaa ollenkaan. Huonoltahan tuo näyttää asiakkaiden rahojen suhteen. Toivottavasti kovin monelta ei jää rahat saamatta.
Minä kyllä maksoin vasta,kun tavara oli tullut,tyhmäähän se on etukäteen maksaa.. Ja tilaaan sieltä jossa on semmonen käytäntö!
« Vastaus #82 : 28.08.2014 kello on 18:17 »
Minä kyllä maksoin vasta,kun tavara oli tullut,tyhmäähän se on etukäteen maksaa.. Ja tilaaan sieltä jossa on semmonen käytäntö!
Minä toimitan tavaran aina lasku mukana,samoin en osta mitään,missä ei ole laskua mukana !
« Vastaus #83 : 28.08.2014 kello on 18:30 »
Minä toimitan tavaran aina lasku mukana,samoin en osta mitään,missä ei ole laskua mukana !
Ei netissä kukaan täysijärkinen myy tuotteita ilman, että tuote on maksettu. Ihan samanlaisia huijareita ne ovat ostajatkin. Ennakkomaksu, tai postiennakko on ainoa järkevä myyntitapa. Itse ostan sitä sun tätä pientä netissä ja maksan aina etukäteen. Ulkomailta luottokortilla ja mielummin PayPalilla. Isommat ostokset sovitaan aina paikan päällä kasvokkain. Ennen ostoa googletan myyjän firman, tai nimen. Jos vähänkin on kritiikkiä, niin siirryn seuraavaan nettikauppaan. Tästä "Neljäysistä" en valitettavasti ostaisi yhtään mitään jo nettikeskustelujen perusteella.
« Vastaus #84 : 28.08.2014 kello on 18:36 »
Ei netissä kukaan täysijärkinen myy tuotteita ilman, että tuote on maksettu. Ihan samanlaisia huijareita ne ovat ostajatkin. Ennakkomaksu, tai postiennakko on ainoa järkevä myyntitapa. Itse ostan sitä sun tätä pientä netissä ja maksan aina etukäteen. Ulkomailta luottokortilla ja mielummin PayPalilla. Isommat ostokset sovitaan aina paikan päällä kasvokkain. Ennen ostoa googletan myyjän firman, tai nimen. Jos vähänkin on kritiikkiä, niin siirryn seuraavaan nettikauppaan. Tästä "Neljäysistä" en valitettavasti ostaisi yhtään mitään jo nettikeskustelujen perusteella.
Mä olen perho-ukolta ostanu useenkin kerran ja aina on laittanut laskun mukaan. On tainnu saada rahatkin kun ei ole karhukirjeitä tullu.  Taitaa olla niin, jotta mitä myydään ja missä jolloin saatavat ovat varmempia. En tiiä.
« Vastaus #85 : 28.08.2014 kello on 18:44 »
Vaatii melkoista sinisilmäisyyttä jos netissä etukäteen jotain maksaa tuntematta myyjää henkilökohtaisesti, silkaa typeryyttä. Ostaa luottokortilla, ei pankkikortilla, niin luottokortti firma huolehtii molempien eduista. Myyjä saa rahansa ja ostajakin saa rahansa takasin ilman ihme vääntöä jonkun tuntemattoman kanssa jos ei saa ostamaansa. Eli jos nettimyyjä toimii ammattimaisesti eikä ole kyennyt saamaan korttimyyntiä niin kantimet ovat heikot jo silloin. Siis älä koskaan osta käteisellä oli se firma tai yksityinen jos et vastuuhenkilöä tunne netistä. Tänä päivänä netissä käteisellä ostoksia tekevää huijataan suhteessa eniten.
« Vastaus #86 : 28.08.2014 kello on 18:52 »
Vaatii melkoista sinisilmäisyyttä jos netissä etukäteen jotain maksaa tuntematta myyjää henkilökohtaisesti, silkaa typeryyttä. Ostaa luottokortilla, ei pankkikortilla, niin luottokortti firma huolehtii molempien eduista. Myyjä saa rahansa ja ostajakin saa rahansa takasin ilman ihme vääntöä jonkun tuntemattoman kanssa jos ei saa ostamaansa. Eli jos nettimyyjä toimii ammattimaisesti eikä ole kyennyt saamaan korttimyyntiä niin kantimet ovat heikot jo silloin. Siis älä koskaan osta käteisellä oli se firma tai yksityinen jos et vastuuhenkilöä tunne netistä.
Tänä päivänä netissä käteisellä ostoksia tekevää huijataan suhteessa eniten.
Samaa mieltä sinun kanssa 
« Vastaus #87 : 28.08.2014 kello on 22:10 »
Asiaan kantaa ottamatta ja sen ulkopuolelta on pakko todeta, että tässä nyt nähdään tuo FB:n nurja puoli.
Menetettyä yksityisyyttä ei saa takaisin - Rokker nyt on toiminut ihan alusta saakka omalla nimellään joka paikassa, eli sitä en tarkoita, oma on valintansa. Eikä minään kritiikkinä Vippeä kohtaan (nykyään pakko heittää tukku disclaimereita...)
ihmiset vaan valittaa että ei saa vastauksia kadonneista fyffeistä yms.. Itse laittaisin ukolle jokaiseen paikkaan mikä mahd kyselyä..ehkäpä vielä kirjattu kirjekkin.. Ei tommonen ole hyvää liiketoimintaa. Olkoon vaan vapaaherra neljäysi li lisähommina tekee..tänäpäivänä homma ei skulaa noin.
« Vastaus #88 : 28.08.2014 kello on 22:12 »
^
Niin minäkin laittaisin, ihan oikea toimintamalli.
Mutta en laita omaa naamaani Facebookiin julkiseksi, että saan olla rauhassa ihmisiltä, joita en iholleni kaipaa.
« Vastaus #89 : 28.08.2014 kello on 22:38 »
^
Niin minäkin laittaisin, ihan oikea toimintamalli.
Mutta en laita omaa naamaani Facebookiin julkiseksi, että saan olla rauhassa ihmisiltä, joita en iholleni kaipaa.
aivan..no meit o montte junaa..
|