Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Moniala neljäysi?
88k5:
^
Itella postiennakko +3,90€, kun MH bussiennakko +7,40€ eli liki tuplat Thumbd
Rokker:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 4.10.2012 kello on 06:59 ---Mulla on tullut bumerankina takaisin s-postini jotka hänelle olen lähettänyt!
--- Lainaus päättyy ---
Olet varmaankin lähettänyt spostia johonkin vanhaan tai väärään osoitteeseen kun matti@neljaysi.fi ainakin toimii taas.
Rokk Oon !
migel:
No hienoa ! Sitä kautta saa sitten sinuun yhteyttä!!!!! Ei se kuitenkaan poissulje tavaratoimituksia ja vika ei voi olla minun päässä,sillä maksut olen maksanut,mutta tavaraa ei ole näkynyt! Summista viis,,,,,periaate on periaate.
Rahanahneus on kauhea asia ja se koettelee kaveruussuhteita-useinkaan se ei kannata pitkällä tähtäimellä!
Mutta onnea vaan valitsemallesi tielle! ps kavereita ei kannata kusettaa,,,,,,,
Vemppu:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 4.10.2012 kello on 07:20 ---...Postiennakkopaketinkin avaaminen postissa ennen maksua taitaa olla hankalaa. Ostajalla ei ole juuri muita vaihtoehtoja kuin luottaa myyjän saamaan palautteeseen (esim huuto.net). Itse olen koittanut kalliimmat kaupat yksityisten kanssa sopia aina kasvotusten.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä tuo muuta ole vaatinut kuin lähettäjältä merkinnän että "saa avata virkailijan läsnäollessa ennen lunastamista sisällön tarkistamiseksi".
Useita olen lähettänyt ja vastaanottanut tuonkaltaisen tekstin kera ja aina on onnistunut. Jos lähettäjä ei tuollaiseen taitu niin sitten on toinen juttu.
Fenix:
migel, tuota rahanahneutta ja kavereiden pettämistä vähän epäilen. Siis, että se ei varmaankaan ole tarkoituksena. Itsekkin yrittäjän elämää kokeilleena ja vieläkin 10v takaisia juttuja maksavana voin kuvitella tilanteen, että kovasti yrittäjänä pärjäämistä tahtova kaveri voi tulla luvanneeksi liian monta päällekkäistä keikkaa, muttei kuitenkaan ole varaa palkata enempää väkeä hoitamaan hommia tms, vaan pitää koittaa itse sinnitellä. Parisenkymmentä ukkoa sitä minunkin palkkalistoillani on joskus ollut ja jäi maksut saamatta työn tilaajalta, niin on helppo kuvitella ja ymmärtää pienyrittäjän erinäisiä pieniä murheita ja pakkorakoja.
Eiköhän Rokker paraansa tee asioiden hoitamiseksi ja tilausten toimittamiseksi. Voihan syynä olla osaltasi myös joku sekaannus tai muu virhe. Ainakin melko reilun kuvan olen kaverista saanut sillä mitä olen karavaanipalstoja lukenut, hlökohtaiseti en tunne. On kuitenkin niin, että näissä ympyröissä maineen voi menettää vain kerran.
*pahoittelen sekaantumista asiaan, joka ei oikeastaan edes minulle kuulu, ja jonka yksityiskohtia en tunne. Tämä on vaan fiilispohjalta*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta