Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Moniala neljäysi?
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 3.10.2012 kello on 12:14 --- Miksi maksatte etukäteen,tuote pitää ensin hyväksyä,maksu sitten! Olen myynyt satoja puukkoja tällä systeemillä,eikä ole tullut yhtään ongelmaa maksujen kanssa,"rehellisyys ja luottamus pitää olla" !!!!!!!
--- Lainaus päättyy ---
Eipä vaan nykyaikana ole oikein vaihtoehto jos nettikaupoista ostaa, yksityisiltä ostaessakin vähän niin ja näin jos tavara on eri paikkakunnalla. Postiennakkopaketin kin avaaminen postissa ennen maksua taitaa olla hankalaa. Ostajalla ei ole juuri muita vaihtoehtoja kuin luottaa myyjän saamaan palautteeseen (esim huuto.net). Itse olen koittanut kalliimmat kaupat yksityisten kanssa sopia aina kasvotusten.
vippe:
Matkahuollossa on mahdollisuus jos lähettäjä ja vastottaja niin haluaa, bussiennakon saa avata siis lähettäjän luvalla ennen kuin sen maksaa Thumb
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 4.10.2012 kello on 11:13 ---Matkahuollossa on mahdollisuus jos lähettäjä ja vastottaja niin haluaa, bussiennakon saa avata siis lähettäjän luvalla ennen kuin sen maksaa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ok. En matkahuollon hinnoista tiedä mutta ainakin Itellan hinnastossa pelkkä postiennakkokin nostaa toimituskuluja ylensä suhteettoman paljon.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 4.10.2012 kello on 07:20 ---Eipä vaan nykyaikana ole oikein vaihtoehto jos nettikaupoista ostaa, yksityisiltä ostaessakin vähän niin ja näin jos tavara on eri paikkakunnalla. Postiennakkopaketin kin avaaminen postissa ennen maksua taitaa olla hankalaa.
--- Lainaus päättyy ---
Olen monesti ostanut eräästä suuresta, kansainvälisestä verkkokaupasta. Maksanut Visalla. Kun tilausvahvistus tulee, siinä mainitaan aina:Avaa ja tarkasta ennenkuin kuittaat!!
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 4.10.2012 kello on 13:35 ---Ok. En matkahuollon hinnoista tiedä mutta ainakin Itellan hinnastossa pelkkä postiennakkokin nostaa toimituskuluja ylensä suhteettoman paljon.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, maksaa matkahuollossaki, mutta jos haluaa varmistaa lähetykset niin sen seittemäeuroo kyllä kalliimmasta kamasta maksaa ylimääräistä..ennem min ku alkaa sit jälkikäteen selvitteleen asioita ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta