Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Moniala neljäysi?

<< < (6/20) > >>

migel:
Ymmärrän fenix kantasi erittäin hyvin ja itsekkin yrittäjänä ollut 15 vuotta-mutta kun tässä ei ole teetetty mitään fyysisiä töitä vaan on vaan tavaran välittämisestä kysymys.

Elikkä tilataan ja lähetetään,niin yksinkertaista! ja jos se ei toimi,niin kokemuksieni pohjalta jossain tökki ja aina on ollut kyse rahasta tai maksuhalukkuudesta,,,,,,,,,,,,,niin se vain etenee.

Ja ei se ole minun vikani jos suutahdan maksettuani tavaran esim alkon tiskillä ja myyjä sanoo tuotteen olevan noudettavissa 2 kk:n päästä,,,,,,,,,,,,,,,,,että näinkin sen voin ajatella.

Harrastajalta harrastajalle,,,,,,,,,,,,niinpä niin                                  t migel

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Rokker -  5.10.2012     kello on 18:23 ---Olet varmaankin lähettänyt spostia johonkin vanhaan tai väärään osoitteeseen kun matti@neljaysi.fi ainakin toimii taas.

Rokk Oon !

--- Lainaus päättyy ---

Myöskin hiljaisena ja ulkopuolisena seuranneena. Onko allekirjoituksen osoitteet sitten päivitetty ajantasalle?

Rokker:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  5.10.2012     kello on 19:25 ---No hienoa ! Sitä kautta saa sitten sinuun yhteyttä!!!!! Ei se kuitenkaan poissulje tavaratoimituksia ja vika ei voi olla minun päässä,sillä maksut olen maksanut,mutta tavaraa ei ole näkynyt! Summista viis,,,,,periaate on periaate.

Rahanahneus on kauhea asia ja se koettelee kaveruussuhteita-useinkaan se ei kannata pitkällä tähtäimellä!

Mutta onnea vaan valitsemallesi tielle!     ps   kavereita ei kannata kusettaa,,,,,,,

--- Lainaus päättyy ---

En nyt oikein ymmärrä tätä avautumista kun olen sinulle ilmoittanut jo aikoinaan että nippelit tulevat jälkitoimituksena kunhan saan ne ensin. Ja en ole vielä saanut joten tilanne on edelleen sama kuin josta jo olemme sopineet.

Rokk Oon !

Rokker:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 -  6.10.2012     kello on 09:47 ---

Myöskin hiljaisena ja ulkopuolisena seuranneena. Onko allekirjoituksen osoitteet sitten päivitetty ajantasalle?

--- Lainaus päättyy ---

Mitä niissä olisi pitänyt päivittää? Toimivathan nekin.

Rokk Oon !

Rokker:
Tulipa selattua tämä vanha aihe läpi ja:
- Migel oli yrittänyt lähettää sähköpostia vanhaan osoitteeseen; oikea ja toimiva osoite olisi ollut saatavissa mm. tilausvahvistuksest a ja nettisivuiltani (tässä syytän sähköpostiohjelman ennakkosyöttöä, en Migeliä)
- Migel sai tuotteensa jo aikoja sitten, kuten oli sovittu

Näistä tälläisistä "paskanjauhanta"-postauksista ei kukaan kunnon yrittäjä tykkää, itsekin olen saanut kakkaa niskaan tämän viestiketjun perusteella ("Olen kuullut että sulla on toimitusvaikeuksia, otat vaan rahat...jne. ...kiitos että neuvoit, mutta en tilaa sulta").

Kannattaa olla varovainen mitä kirjoittaa, ja ainakin varma että kirjoittaa sellaista mikä oikeasti pitää paikkansa.

Kiitos ja anteeksi!

Rokk Oon !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View