rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Moniala neljäysi?  (Luettu 8640 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Moniala neljäysi?
« : 3.10.2012 kello on 07:28 »
Onkos tästäkin tullut jokin vedätysfirma kun ei vastaa yhteydenottoihin eikä toimita maksamiani tuotteita?!

Tulee niin mieleen edellinen nettikauppayritys jolla meni omat ja vieraan sekaisin...........

Rokker jos luet tämän niin vastaa nyt hyvä mies jo maineesikin tähden!!!!!!!!!!!!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #1 : 3.10.2012 kello on 07:32 »

http://www.neljaysi.fi/uutiset/82-saehkoepostiongelmat.html
Lainaus
Sähköpostin kanssa on ollut jo jonkin aikaa teknisiä ongelmia vastaanottavassa ja lähettävässä päässä, eli täällä päässä.
 
Valitan viivettä mm. tilausten statuksien suhteen. Tilaukset ovat kyllä tulleet perille, niitä on toimitettu jne. mutta esim. toimitustietoja tai tilauksen statuksen muuttumista ei ole pystynyt lähettämään.
 
Samoin tuotetiedusteluihin en ole pystynyt vastata. Toki voisin vastata jollain muulla sähköpostillani, mutta se sekoittaisi pakkaa jo liiaksi.
 
Kiitos ja anteeksi!
 
Erittäin pahoillaan oleva,
 
-Matti-
 
..joka ei ehdi aina korjaamaan tilannetta heti :/
 
8)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #2 : 3.10.2012 kello on 07:34 »
Laiha lohtu Thumbd

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #3 : 3.10.2012 kello on 09:34 »
Luulis ny jo yli viikossa saavan tärkeän ja oleellisen asian yrityksessä toimimaan  :o Jos mulla olis ovi sillee rikki tai puhelin jo viikon nii maine kiiris jo yli maakuntarajoje  ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #4 : 3.10.2012 kello on 09:46 »
No niinpä! Ei tässä nyt ole suurista summista kymysys mutta kun jos jotain on ostettu ja maksettu,niin ei kait sitä kuukautta pidä odotella eikä vieläkään mitään näy!

Muistan vaan kun infon puolella kauppa alkoi tökkimään,niin oiskos tässä samanmoinen homma kyseessä!

Toivon tietysti rokkerille kaikkea hyvää mutta kyllä sopimuksista pitää pitää kiinni,,,,,,,(hauska sanamuoto pitää pitää) No kaikilla meillä murheemme on,,,,,,,,,,,,

Toivottavasti en nyt ammu tykillä kärpästä :D :D :D                         t migel

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #5 : 3.10.2012 kello on 10:01 »
Jos esim ei saa jotain tehtaalta tms nii olis nättii kyl tilaajalle ilmoittaa jot on vaikeuksia..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #6 : 3.10.2012 kello on 10:04 »
Eihän se ollut ROKKER kenellä tökki  ::)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #7 : 3.10.2012 kello on 10:28 »
Jos kk on vempulat sekaisin, niin mitä tekisit jos yrittäjä olisit, siis yleinen kysymys kaikille ???
Ymmärettävästi ainakin asiakkaat hermostuvat,sen kummemmin asiasta tietoinen ole mutta varmaan harmitus on moleminpuolista.
Toivotaan että ei vakavaa..tosin atk asiat on ainakin tällä päässä hoitunut päivässä tai kahdessa, niin minä en niistä tiedä kyllä mitään itse 8)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #8 : 3.10.2012 kello on 12:14 »
 Miksi maksatte etukäteen,tuote pitää ensin hyväksyä,maksu sitten! Olen myynyt satoja puukkoja tällä systeemillä,eikä ole tullut yhtään ongelmaa maksujen kanssa,"rehellisyys ja luottamus pitää olla" !!!!!!!

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #9 : 3.10.2012 kello on 12:25 »
Olen myynyt satoja puukkoja tällä systeemillä,eikä ole tullut yhtään ongelmaa maksujen kanssa,"rehellisyys ja luottamus pitää olla" !!!!!!!

Tuota puukkoa en halua kiertää haavassa mutta on jäänyt kaihertamaan mieltäni eräs asia, josta meilläkin oli keskustelua eräästä puukotilaajasta..on ko asiat kunnossa ja maksu saatu .

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #10 : 3.10.2012 kello on 12:29 »
Tuota puukkoa en halua kiertää haavassa mutta on jäänyt kaihertamaan mieltäni eräs asia, josta meilläkin oli keskustelua eräästä puukotilaajasta..on ko asiat kunnossa ja maksu saatu .
   Asia on kunnossa,oli vaan mennyt väärälle tilille,sitä sattuu !!!

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #11 : 3.10.2012 kello on 12:35 »
OK.. Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #12 : 3.10.2012 kello on 17:25 »
Eihän se ollut ROKKER kenellä tökki  ::)

Kuka sitä on väittänytkään????????

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #13 : 3.10.2012 kello on 17:32 »
Ei kukaan, ainoastaan samassa ketjussa tuotiin esille  ::)

Esim Jos on kaksi samassa kerhossa olevaa poikaa Pekka ja Kalle . Toiselta tippuu virvoitusjuomapullo maahan. Se ei automaattisesti tarkoita että toiseltakin tippuu  :-* ::)

Ei se ollut loukkaukseksi tarkoitettu

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #14 : 4.10.2012 kello on 06:59 »
Joopa joo, ei tää kyllä hyvältä näytä kun ei ole otettu yhteyttä eikä kommentoitu asiaa enemmälti.

Yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista aina lupaillaan mutta mutta,,,,,,,mutta aina kun olen joutunut samanlaisiiin odotuksiin tavarantoimituksiss a,niin ne ovat olleet nk.laskevan auringon yrityksiä!

Ymmärtääkseni Rokkerkin on jonkinmoinen tietokoneheebo elikkä noi sähköpostit sun muut eivät voi olla hänelle ylivoimaisia!
Mulla on tullut bumerankina takaisin s-postini jotka hänelle olen lähettänyt!

Jotenkin tulee vaan flashbackkinä mieleen nuo infon aikaiset ongelmat jolloinka hra info otti rahat muttei toimittanut tavaroita ja selityksiä riitti,,,,,,,,,,!

Tämä johtaa vain siihen etten enää viitsi tilata mitään joltain nettikauppiaalta jolla ei ole omia varastoja ja joka vetää vain välistä eikä sijoita omia pääomiaan yritykseen sen enemmälti,vaan on helpon rahan toiveessa ja kauppiaanmoraali on sen mukainen.

Mustalaisetkin kun myyvät niin niillä sentään on se tavara näyttää ja luovuttaa vaikkakin voi olla varastettua :D
Tosin parhaat autokaupat olen tehnyt juuri romanien kanssa :D :D :D :D              t  migel